♦Bölüm 7: Meleğin İkinci Yüzü♦

79 23 0
                                    

Krallığın bizim yanımıza koruyucu hayvan getirmesi bundan sonra olayların kötüye gideceği anlamına geliyordu. Krallık bize görev vermeye başlayacaktı. Ve yapamazsak ceza alacaktık. 

Saat daha 15.50 olmasına rağmen herkes farklı yerlere dağılmıştı. Bende odamda oturmuş, kulaklığı kulağıma takmış müzik dinliyordum. Ta ki telefonuma gelen bildirime kadar. Müziği kapatmadan bildirime baktım. Kuzey'den gelen bir mesaj? 

Kuzey: N'aber yıldız surat? ;) (15.51)

Sen: İyidir gölge kafalı:)
Senden n'aber?

Cevap geç geldi.

Kuzey: Bendende iyidir, mağaraya geliyor musun? (15.52)

Gitmek istesem de görev gelme ihtimali çok olduğu için reddettim. 

Sen: Üzgünüm gölge kafalı. Görev gelme ihtimali yüksekmiş gibi
hissediyorum. Gitmesek daha iyi olur. (15.52)

Duraksadı. Hiçbir cevap yazmadı. Sanki başkasıyla konuşuyor gibiydi. 

Kuzey: Hislerine güveniyorsun ha? (15.53)

Sen: Evet, tabii ki. 

Kuzey: Sana görevin geleceğini hissettiren nedir?

Sorguluyor muydu yoksa cidden merak mı ediyordu diye kısa bir süre düşündüm. Yanıt versem hiçbir şey kaybetmeyecektim. 

Sen: Eğer koruyucu hayvanlarımız bize getirildiyse bu demek oluyor ki Krallık bizden
elini çekmiştir. Yani bir nevi artık her şeyin bize kaldığını gösteriyor.

Biraz bekleyip devamını anlatsam mı diye düşünürken Kuzey bir mesaj daha attı. 

Kuzey: Devamı? 

Tekrar telefonun klavyesine dokunarak yazmaya devam ettim. 

Sen: Kendimizi nasıl koruduğumuzu görmeleri için mantıklı bir sebeplere ihtiyaçları var ve bu sebebi verecekleri görevlerden yararlanacaklar. Sanırım
verecekleri görevler biraz ağır olacağı için ve kendimizi korumamız zor olacağı için bize koruyucu hayvanlar yolladılar. 

 Durdum. Tekrar yazmaya devam ettim.

Sen: Koruyucu hayvanlarımız geldiğine göre görevlerde gelecek. 

Yazdıklarımı tek tek okuduğumda ne kadar uzun yazdığımı fark ettim. Ben ne yazmıştım bu kadar ya? 

Kuzey: Mantıklı. O zaman bende gitmiyorum çünkü görev verilirse ve o görevde sana bir şey olursa sana el uzatmak için yanında olmam gerekir. VARİS GÖREVİ. (15.58)

Sondaki varis görevi ekini görmesem her şey mükemmel olacaktı ama gözüme gözüme soktuğu o varis görevi ve varis sözü sinirime dokunmaya başlamıştı. 

Sen: Seni engellemek ve engellememek arasında kaldım. Acaba engellesem mi?

Yüzümde ufak bir gülümseme vardı. Kuzey'in mesajıyla gülümsemem daha da büyüdü. 

GECENİN VARİSLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin