♦Bölüm 16:Ölüler♦

35 7 39
                                    

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum ve şimdiden teşekkür edip sizi bölümle baş başa bırakıyorum.Hepinize iyi okumalarr!

Toygar Işıklı - Anlatamam Çello
Hojat Ashrafzadeh - Mah O Mahi

Katliamın olduğu bir ortamda kaç dakika hayatta kalırdınız? On? Dokuz? Hayır, beş. Hiçbiri değil. Süreyi siz söyleyemezsiniz. Kaderiniz söyler. Piyonun öleceğini vezir söylüyorsa sizin öleceğinizi de kaderiniz söyler.

Peki kaderi değiştirmek mümkün müdür? 
Evet. 
Peki ucunda ölüm olan bir kaderi değiştirmek mümkün müdür?
Hayır.

Cesetlerle dolu bir evde tek kaldınız. Yardım çağıramazsınız. Yanınızda bir Lord var. Ölmesini engellemeniz gerek. Arkadaşlarınız ölüyor, belki de öldü. Lordun abisi sizin için savaşıyor, belki de kardeşi için. Böyle bir ortamda olur muydunuz?

Ben tam olarak böyle bir ortamdaydım. Kanın gövdeyi götürdüğü bir yerde,  hiçbir arkadaşımın yerini bilmeden, öylesine durmuş olanları izliyordum.

Kairan elindeki hançerle ona doğru gelenleri indirmeye çalışırken kolundaki kesiğe bakışlarım takıldı. Yüzündeki maske yırtılmıştı ve kolundaki kesikten kan akıyordu. 

Kuzey, ''Kairan.'' diye mırıldanıp onun arkasından koşan birine hançerini fırlattı. Hançer adamın kafasına saplandığında Kairan omzunun üzerinden yerdeki maskeli adama baktı. Kuzey'e dönerek, ''İyisin.'' dedi. Karşısındaki adama bir tekme atıp hızlıca arkasından boynunu kesti. 

Evin üzerinden gelen bir ıslık sesliyle bakışlarım oraya döndü. Kızıl saçlı bir kadın bir dizini kendine çekmiş diğerini sarkıtmış aşağı bakıyordu. Yüzünde yine maske vardı. 

Kairan'ın güldüğünü duyduğumda ona bakmama fırsat kalmadan arkamdaki adamın karnına dirseğimi geçirip boynuna hançeri sapladım. Ahir diğer adamı indirirken başka biri ona arkasından saldırdığında boynundan tutarak adamı yere yapıştırdım. Hançerle boynunu kesip yerdeyken hızla dönerek bana gelen adama çelme taktım. Adam sendelediğinde yüzüne tekme atıp yere düşmesini sağladım. Onun da boynunu kestiğimde Kairan, ''Cık cık cık.'' dedi. ''İyisin ama fazla iyisin.'' 

Omzumun üzerinden ona bakıp yüzümdeki kanı sildiğimde, ''Sağol.'' dedim. ''Sende fazla dikkatsizsin.'' diyerek başka bir hançer çıkartıp arkasından gelen adama isabet ettirdim. Kairan büyük bir şok geçirip, ''Tebrikler.'' dedi. 

Başımı sallayarak onayladığımda bakışlarım tekrar çatıya döndü. Kairan elindeki adamın boynunu kesip çatıya bakarak, ''Gelecek misin artık?'' diye sordu. Çatıdaki kadın başını iki yana sallayarak, ''Burası iyiymiş.'' dedi. 

Kairan bakışlarını yere indirip derin bir nefes verdi. Ahir bir anda, ''Katre arkana bak!'' dediğinde arkamı dönmeden elimi havaya kaldırdım. Büyük bir su dalgası maskeli adamları içine aldığında havada olan elimi sıktım. Adamların hançerlerinin yere düşme sesi geldi. Omzumun üzerinden onlara dönerek, ''Sabırda bir yere kadar.'' dedim. Adamlar nefessiz kalıp boğazlarını tutan ellerini serbest bıraktıklarında avucumu açtım. 

Kairan, ''Dalga mı?'' diye mırıldandığında bileğimi bir kez çevirip onun Kuzey'e yönlendirdiğimde başka bir dalga oluşup Kuzey'de dahil olmak üzere arkasındaki adamların üzerine kapandı.  Kuzey'in tedirgin olmadığını biliyordum. Su onu öldürmezdi. 

Kızıl saçlı kadın bir anda çatıdan atlayarak, ''Ne yaptın sen?'' diye sordu öfkeyle üzerime yürürken. Omzumun üzerinden ona baktığımda Kairan onu kolundan tutup, ''Sadece izle.'' dediğinde başıyla beni onayladı. 

GECENİN VARİSLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin