♦️Mektup: Kuzey - Katre♦️

14 4 0
                                    

Kuzey'den Katre'ye;

Bugün seni korkuttum. Özür dilerim. Kanatlarımdan korktun, biliyorum. Lütfen kandırma beni. Diğerleri gibi korktuğunu biliyorum Katre (Üstü çizili).

Kanatlarım acıyor. Ellerin titrerken kalem tutmak zormuş. Bu mektup diğerleri gibi uzun olmayacak. Dengemi sağlayamıyorum. Odamda olmama rağmen kanatlarım canımı yakıyor. İlaçlarım tükeniyor ve ben ne yapacağımı bilmiyorum. Canım çok acıyor (Üstü çizili)...

Neyse ne, en azından gerçeği gördün. En azından şimdi benden nefret edebilirsin (Üstü çizili).

Nabzım çok düzensiz. Sen alt katta uyuyorsun. Bense odamda sakinleşmeyi bekliyorum. Zor, ilaçlarımı idareli kullanmalıyım bu yüzden kendime gelmem zaman alacak. Umarım korkmazsın.

Birinin benden korkmasından nefret ederim...
Katre, benden korkma...

Kuzey Kalvin Vanet

--------------------

Katre'den Kalbinin Lorduna;

Bugün çok yoruldum. Birden fazla davete gittim, yardım galası düzenledim, yetimhaneyi ziyaret ettim. Başım ağrıyor ama seni aksatamam.

Sanırım senden korktuğumu düşündün. Lütfen bir daha böyle saçma bir seyi mektuplarında yazmamış ol. Korkacağım biri değilsin, hiç olmadın...

Kanatların için üzgünüm.
Yaşasaydın buna birlikte çözüm bulurduk.
Keşke yaşasaydın.
Seni özledim.

Keske Araf'a gitmeseydin. Biliyorum, ne cennettesin ne cehennemde. Ne de benimle...

Biliyor musun? Rüyalarımda bile değilsin. Ben ki uyumaya aşık kadın, senin yüzünü göremeyecek diye uyumuyor.

Seni özlüyoruz Lordum.
Lai seni özlüyor.
Akşamsefası seni özlüyor.

Akşamsefasının kalbi acıyor.
Akşamsefası sana kavuşacağı günü bekliyor.

Birgün özlem gidereceğiz. Ben sana sarılacağım, sen bana.

Gülüşünü özledim.
Gözlerini özledim.
Saçlarını özledim.
Kalbini özledim.
Sesini özledim.
Kanatlarını özledim.
Yaralarını özledim.
Acılarına rağmen dik duran adamı özledim.

Kuzey, ben seni çok özledim. Ben seni istiyorum. Kimseyi değil, seni.

Bütün Krallık karşıma geçecekse bile eğer bir yolu varsa, seni o Araf'tan çıkartırdım.

Kalbimdeki boşluğu sadece bu çözer. Biliyorum. Farkındayım. Sadece bir kez sesini duysam boşluk kapanır.

Ama duyamıyorum işte. İnsanların bazen sadece sevdiği birinin sesini duymak için bile canını verebileceğini anladım.

Ben verirdim.
Bana seni duyacağımı söyleseler anında canımı verirdim.

Umarım bir gün duyarım. Bir gün sana kavuşurum. Umarım o gün en yakın zamanda gelir...

Katre Vanet

.....

Selamlarr! Kitap bitmesine rağmen neden hâlâ bölüm geliyor diye soranlar oldu. Bu soruya cevap vereceğim şimdi.

Kitap final verdi ama siz vermedi diye düşünün. Bunu okudum bitti değil de bunu okudum bitti şimdi mektupları okuyayım demeniz için devam ediyor.

Ayrıca bir ara düşündüğüm sonra vazgeçtiğim basım mevzusu için. Kitap çok fazla sayfa tutmuyor. Planım zaten o kadar uzun bir kitap değildi ama bu kadar kısa da değildi. Bende mektuplarla devam ettirdim.

Diğer kitaplar gibi kitabın sonunda SON değil de mektuplar yazacak. Ayrıca şu an yaptığım çok saçma ama evet, kitap mektuplarla devam edecek.

Finale çıkmış olmamız yolumuzun bittiği anlamına gelmez. Daha mektuplarımız varr!

Bu sorunu çözdüğümüze göre hepinize iyi dünler diliyorummm!!

GECENİN VARİSLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin