♦Bölüm 10: Ay Işığı - Güneş Yangını♦

57 13 3
                                    

Gelen oy ve yorumlar için hepinize çok çok teşekkür ederim. Bu bölümü de oylarsanız ve bol bol yorum yaparsanız çok sevinirim. Hepinize iyi okumalar!

Cinayet mektubuydu. Cinayetin asıl sebebiydi bu mektupta yazanlar. Flora yazmamıştı bu mektubu. Flora'nın el yazısını biliyordum, o böyle yazmazdı. Mektubu tekrar okudum. 

''𝑇𝑖𝑘 𝑡𝑎𝑘, 𝑡𝑖𝑘 𝑡𝑎𝑘. 𝑆𝑢𝑟𝑒 𝑑𝑜𝑙𝑢𝑦𝑜𝑟. 
𝐻𝑎𝑧𝑖𝑟𝑙𝑎𝑛𝑖𝑛. 𝑂𝑦𝑢𝑛 𝑏𝑎𝑠𝑙𝑖𝑦𝑜𝑟. 
𝐾𝑟𝑎𝑙𝑖𝑐𝑒 𝑠𝑎𝑣𝑎𝑠𝑚𝑎𝑘 𝑖𝑠𝑡𝑖𝑦𝑜𝑟. 
𝑃𝑟𝑒𝑛𝑠 𝑖𝑠𝑒 𝑏𝑎𝑟𝑖𝑠 𝑖𝑚𝑧𝑎𝑙𝑖𝑦𝑜𝑟. 

𝐾𝑎𝑡𝑖𝑙 𝑘𝑎𝑦𝑖𝑝, 𝑏𝑖𝑟𝑖𝑙𝑒𝑟𝑖 𝑜𝑙𝑢𝑦𝑜𝑟. 
𝑇𝑎ℎ𝑡𝑖𝑛𝑎 𝑜𝑡𝑢𝑟 𝑉𝑎𝑟𝑖𝑠.
𝐾𝑟𝑎𝑙𝑙𝑖𝑔𝑖𝑛 𝑐𝑜𝑘𝑢𝑦𝑜𝑟.

𝐻𝑎𝑦𝑎𝑡𝑡𝑎 𝑘𝑎𝑙, 𝑦𝑖𝑘𝑖𝑙𝑚𝑎.
𝐾𝑖𝑚𝑠𝑒 𝑠𝑒𝑛𝑖 𝑡𝑎𝑛𝑖𝑚𝑖𝑦𝑜𝑟'' 

İngilizce harflerle yazılmıştı. El yazısı düzgündü. Flora yazmamıştı bunu. Kuzey'e tekrar döndüğümde, ''Bunu Flora yazmamış.'' dedim ona. ''Başkasının el yazısıyla yazılmış bu.''

Kuzey kaşlarını çatarak, ''Nereden bulduklarını sor.'' dedi. Başımı sallayarak kadını tekrar aradım. 

Telefonu açtığında direkt olarak, ''Bu notu nereden buldunuz?'' diye sordum. Kadın hemen, ''Avucunda duruyordu. Diğer elinde de telefonu vardı.'' dedi. Telefonu. Tabii ya! 

Hızlıca, ''Telefonu açabildiniz mi?'' diye sordum. Kadın, ''Şifreyi çözmek için uğraşıyorlar.'' dediğinde ''Uğraşmasınlar.'' diye araya girdim. ''Şifresi 050232.'' dedim. 

Kadın sevinçle, ''Çok teşekkür ederiz efendim.'' dedi. ''Lütfen,'' dedim. ''Lütfen ilk önce mesajları kontrol edin.'' 

Kadın fısıltıyla, ''Telefonu açıyorum efendim. Açtığım an size mesaj bölümünün fotoğrafını yollayacağım.'' dedi. Kuzey'e baktığımda ikimizin yüzünde de bir gülümseme oluştu. 

Biraz bekledikten sonra, ''Açabildim.'' dedi kadın.  Sesi değişmişti. Kötü bir şey görmüş olmalıydı. ''Fotoğraf atıyorum efendim.'' dedi. Telefonu kapatıp fotoğrafın gelmesini bekledim. 

Fotoğraf geldiğinde Kuzey bana daha çok yaklaşıp ekranı okumaya başladı. Flora bana mesaj yazmıştı. 

Sen: Katreeee! Umarım iyisindir. 

Sen: Şu an dışarıdayım ve bir not buldum. 
Eve gittiğim an sana fotoğrafını atacağım. 

Sen: Bomba haberlerim var. İnanamayacaksın. 
Sana bu notu göstermem lazım. Sen zekisin,
anlarsın ne olduğunu. 

Sen: Kız uyudun mu? Niye yazmıyorsun bana? 

Yollanmak üzere olan bir mesaj daha vardı. 

Sen: La interneti açmayı unutm (23.02)

Mesaj burada kesiliyordu. Büyük ihtimal o sapıkla karşılaşmıştı. Kuzey'le göz göze geldiğimizde, ''Onunla karşılaşmış.'' dedi. 

GECENİN VARİSLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin