Sırtıma konan öpücükler ile hafifçe gözlerimi açtım, perdelerin arasından sızan güneş ışınları yüzüme vuruyordu.
Uyanmam ile belime ve kalçama aynı anda ağrı girmesi bir olmuştu.
Güya Yıldırım'ın ilk seferi olduğu için ben üstte olacaktım ama bu sadece tek seferlik sürmüştü.. Gecenin geri kalanında roller değişmiş Yıldırım benden bile tecrübeli bir hâle gelmişti.
"Yıldırım gücüm kalmadı.." diye mırıldandım, sırtımı öpen Yıldırım'ın nefesinin titremesinden güldüğünü anlamıştım.
Yıldırım yatakta doğruldu ve eğilip kulağımın dibine geldi, "Günaydın sevgilim.." diye fısıldadı ve yanağıma bir öpücük bıraktı.
"Günaydın.." diye mırıldandım ve bedenimi çevirip sırt üstü uzanır bir vaziyette geldim, Yıldırım'ın gülımseyerek bana bakması ile karşılasınca aynı şekilde gülümseyerek ona karşılık verdim, eğildi ve dudaklarımın dibine geldi.
Ben öpmesini beklerken öpmedi, önce dudaklarıma ardından yüzümün her bir köşesine baktı.
"Chris.. sen çok yakışıklısın.." dedi gülerek ve aniden eğilip dudaklarıma sıkı bir öpücük bıraktı.
Kendini hafifçe geri çektiğinde tedirginlikle, "Yıldırım belin ağrıyor mu?" diye sorduğumda güldü, geri çekilip yanıma uzandı.
"Bunu senin değil benim sormam gerekiyordu." dedi ve başımı ondan tarafa doğru çevirip gözlerimizi birleştirdim.
Haklıydı. Ben bir kere o on kere..
"Yıldırım eğer hep üstte olmak istersen.." dediğimde Yıldırım sözümü kesip araya girdi.
"Hayır. İlk seferim için muazzamdı." dedi.
"Gece senin üste olmana sadece bir kere izin verdiğim için özür dilerim.." dedi ve göz kırptı, güldüm.
Yıldırım'ın benden taraftaki elini tutup yatağın üzerine birleştirdim. "Yıldırım ciddiyim, ağrıyan bir yerin var mı?" diye sordum.
"Biraz belim ağrıyor ama önemi yok. Senin?" diye sordu kaşlarını kaldırarak, ona baktım.
"Alışığım ben." dediğimde Yıldırım'ın gözlerinden bir karaltı geçtiğini gördüm, yüzünü anında ciddiyete bürünürken dediğim şeyin farkındalığıyla yutkundum.
"Yani tecrübeliyim anlamında. Bir çok kez yaşad..-" dediğimde Yıldırım gözlerini büyüttü..
Gittikçe batırıyordum.
Bana öyle bakıyordu ki bu derece keskin ve öfke dolu bakışlarından anlık bakışlarımı çevirdim.
Ardından aklıma gelen ilk şeyi yapıp yanından kaçmak için yatakta doğruldum ve ayaklarımı yataktan sarkıttım, ellerimi yatağın iki kenarına koydum.
"Kahvaltı yapalım." dediğimde aniden sertçe kolumdan çekilip yatağın üzerine yatırılmam bir olmuştu.
Ürkekçe "Yıldırım.." dediğimde Yıldırım hemen üzerime çıkıp oturduğunda, hafif kaşları çatık bir şekilde bana bakıyordu.
"Chris zaten bu muhabbet canımı sıkıyor. Bilerek mi yapıyorsun?" dedi ve daha çok yaklaşıp "Ha?" diye sordu.
"Öylesine dedim." diye söylendiğimde "Deme." dedi sertçe, "Ben sana yetmez miyim Chris?" diye sorduğunda şaşkınca ona baktım.
"O ne demek şimdi?" diye sordum, "Tecrübesizim." dediğinde, "Emin ol çoğu tecrübeliden bile iyisin. Benim için en iyisin Yıldırım." dedim gülümseyerek, Yıldırım tuttuğu kollarımdan yukarıya doğru çıkarak ellerimizi birbirine kenetledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEĞMEN - GAY
RomanceKara Harp Okulu'ndan yeni mezun Fransız teğmen ve Türk yüzbaşının hikayesi. Yıldırım × Christopher