Okuldan geldiğim gibi çantamı odamın köşesine fırlatıp yatağıma uzandım. Sosyal medya hesabımda takılmaya başlamıştım. Çantamı odamın bir köşesine fırlattım çünkü kapı girişinde bırakırsam annemle yaşayacağım münakaşadan sağ çıkma ihtimalim çok azdı.
Bugün okulda bahar şenliği olduğu için bütün öğrenciler bir sürü hikaye atmıştı. Ben hesabımı çok rahat kullanırdım. O yüzden ben de hikayeme su savaşı sonrası her tarafımın sırılsıklam olduğu bir fotoğrafı atmıştım. Aslında böyle eğlenceli şeyleri post olarak atardım ama sevgili arkadaşım yunji sürekli güzel postalar atmam konusunda beni darlıyordu ve bu komik fotoğrafı post atmama izin vermemişti. Eh ben de onu kıramadım.
Hikayeme kimlerin baktığına göz ucuyla baktıktan sonra diğerlerinin ne attığını görmek için hikayelerini izlemeye başladım. Hikayelerin çoğu kızların ellerinde çiçeklerle çektiği tatlı fotoğraflardı. Yunji'yle biz de böyle bir fotoğraf çekmiştik. Ama o kendini beğenmediği için atmamış, benim atmama da izin vermemişti.
Hikayelerin arasında dolaşırken bir çocuğun hikayesi dikkatimi çekti. Bu çocuk kimdi ya? Ben ne ara bunu takipçilerime almışım. Hesabım deli dolu fotoğraflarla dolu idi ve genelde yakın arkadaşlarımı alırdım. Bu çocuk sürekli okulda bahsi geçen çocuk değil miydi? Ne ara takipleşmişiz biz bunla?
Hesabına girip yakından baktım. Bir sürü, erkeklerin attığı tarzda fotoğrafı vardı. Ayrıca çocuğun 4356 takipçisi vardı. Oha be, benim daha 102 takipçim var! Çocuğun bu kadar takipçisinin olmasına karşın 257 takibi vardı. Çok şüpheli. Bu seçilmiş 257 kişi içinde olduğumu hiç sanmıyorum. Takip kısmına girip beni takip edip etmediğini kontrol ettim. Ve bilin bakalım tabii ki kim takip edilmiyor.
Ben bu çocukları anlamıyorum, kardeşim ben senin fanın mıyım? Sen beni takip etmezken ben seni niye takip edeyim? Çok sinirlendiğim için mesaj kısmına girdim ve takipten çıkmadan önce 2 çift laf etmek istediğime karar verdim.
@lee.hyejin: Yahu kardeşim ben senin fanın mıyım, sen beni takip etmezken ben seni niye takip edeyim!
Mesajı yazdıktan sonra artık yataktan kalkıp yemek yemem gerektiğini fark ettim. Bu yüzden telefonu yatakta bırakıp yiyecek bir şeyler hazırlamak için mutfağa gittim.
Hyunjin
KISA BACAKLILAR
Lan bakın bi, igden bi kız onu takipten çıktığım için ben senin fanın mıyım, sen beni takip etmezken ben seni niye takip edeyim diye mesaj atmış. Ne yazılır olum buna?
Çokbilmiş: Gerzek kızı niye takipten çıkıyorsun?
Ne bilim oğlum, çoğu FARK etmiyor, isteğimi kabul ettikten sonra çıkıyorum.
Çokbilmiş: Özür falan dile kızdan geri takip yap.
1metre: Kız güzel mi?
Hyung mal mısın ya?
1metre: Güzel mi oğlum?
Bilmiyorum takip etmiyorum?
1metre: Alttan al, suyuna git.
Tamam dur yazıp geliyorum.
DM@/leehyejin: Yahu kardeşim ben senin fanın mıyım, sen beni takip etmezken ben seni niye takip edeyim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERİ TAKİP/ HYUNJİN
Fanfiction"Yahu kardeşim ben senin fanın mıyım, sen beni takip etmezken ben seni niye takip edeyim?"