Hyejin
Yemekten sonra kuzenimle hasret gidermek için odama geçtik. Eunhee benden 2 yaş büyük olan iyi anlaştığım tek kuzenimdi. Yunji ve ondan başka arkadaşım yoktu. Busan'da yaşıyordu ama sık sık Seul'e gelirdi. O geldiğinde ben Yunji ve Eunhee birlikte takılıp çok eğlenirdik. Üniversitede okuyordu bu yüzden benim gözümde fazla havalı biriydi!
Yatağıma kurulup her zamanki sohbet halimizi almıştık. Eunhee heyecanla sordu.
"Ee naptın bakalım. Uzun zamandır görüşemedik. Anlatacak çok şey birikmiş olmalı."
Kuzenimden bir şey saklamazdım o yüzden son zamanlarda olan olayları anlatmaya başladım. Zaten onun dışında anlatabileceğim pek bir şey yoktu. Ayrıca Yunji ve Jisung olayını çözmemiz gerekiyordu. Eunhee bu konuda yardımcı olabilirdi. Yunji ile birbirleriyle uğraşsalar da iyi bir dostlukları vardı.
"Aslında bir şeyler var ama benden çok Yunji ile alakalı. Bu konuda sana danışmak iyi olur diye düşündüm."
"Anlat bakalım, yapabileceğim bir şeyse seve seve yardım ederim."
Dinleme pozisyonunu aldığında ben de anlatmaya başladım.
"Okulda popüler bir tip ile takipleşiyormuşuz. Sonra bu beni takipten çıkmış. Ben de sinirlenip buna yazdım. Ben senin fanım mıyım diye. Bu da kıvırıyor işte keşke fanım olsan, senin dikkatini çekmek istedim bilmem ne. Ama yalan. Neyse Yunji'ye anlattım. Yunji'yi biliyorsun, hemen yakıştırdı bizi. Sonra bu çocuğun arkadaşına gitmiş, biz bu ikisinin arasını yapalım diye. Çocuğun arkadaşı Jisung da Yunji'den hoşlanıyormuş, kabul etmiş. Bunlar plan falan yapmış. Sürekli birlikte takılmaya falan başladık. Sonra, bana yalandan yürüyen çocuk, ismi Hyunjin bu arada, Jisung'un bir şeyler karıştırdığını anlayıp Jisung'la konuşmuş. Jisung itiraf etmiş, Hyunjin de sırf Yunji ile Jisung'un arasını yapmak için onların planına bağlı kalıp benle ilgileniyor gibi yapmaya devam etmiş. Tabii ben anladım. Hyunjin de sonradan itiraf etti. Sonra ben Jisung'a yardım etmek için Hyunjin ile anlaşıyor gibi yapmaya başladım. Ama okulda Jisung yüzünden dedikodular çıkınca Jisung'a her şeyi bildiğimi söyledim. Bayağı mahçup falan oldu. Bu ara Yunji, Jisung'a soğuk davranıyor. Jisung biraz duygularını belli edince korkmuş sanırım. Sen tam bu kısımda bana yardımcı olabilirsin. Yunji Jisung'dan hoşlanıyor mu anlamamız lazım. Eğer holanıyorsa aralarını yapmalı ve bu saçma planlardan kurtulmalıyız."
Eunhee soluksuz konuşurken beni dinlemişti. En son gözlerini kırpıştırarak bana bakıyordu.
"Yuh! Ne entrikalar dönmüş, ergenler sizi. Yunji hanıma bak gizli gizli işler falan."
Tepkisine gülümsemeden edemedim.
"Öyle işte. Sence ne yapabiliriz?"
Biraz düşünüp akılna bir şey geldiğini belli ederek bana döndü.
"Yarın gece Yunji bizde kalsın. Yazın yaptığımız gibi pijama partisi yapalım. O zaman çok konuşkan olur Yunji. Derdi neymiş öğreniriz. Sen de ona göre Jisung'a yardım edersin."
"Evet iyi fikir, normalde anlatmıyor ama sen de varken ortam olursa anlatabilir."
Kafasıyla onayladı. Sonra muzipçe gülümseyip bana döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERİ TAKİP/ HYUNJİN
Fanfic"Yahu kardeşim ben senin fanın mıyım, sen beni takip etmezken ben seni niye takip edeyim?"