Yunji
Ders zili çalmıştı. 15 dakikalık aradan sonra etütlerimiz başlayacaktı. Sınavlar yaklaşmıştı bu yüzden bu etütlerde güzel ders çalışmam gerekiyordu. Ama ilk defa arkadaşımın arkasından gizli bir iş yapacağım için fazla heyecanlı idim.
Okuldaki Hyunjin adlı çocuk en yakın arkadaşım Hyejin'e ondan hoşlandığını söylemişti ama Hyejin ona inanmamıştı. Ben Hyunjin'e inanıyordum. Bana Hyejin'in hangi kulüpte olduğunu sormuştu. Onunla ilgilendiği çok açıktı. Ama gel gör ki arkadaşım buna inanmıyordu.
Bu yüzden Hyejin ve Hyunjin'in arasını yapmak için arkadaşı Jisung ile konuşmuştum. Jisung da benim gibi onların birlikte olmasını istiyordu. Bu yüzden ikimiz bir olup onları birleştirecektik.
Jisung iyi birine benziyordu ama biraz saftı. Bu işi düzgün bir şekilde yönetmek bana düşüyordu.
Biraz önce mesajlaşmıştık. Etütte yan yana oturacaktık. Onlar da bizim yanımıza oturacaktı. Böylece aralarında bir şeyler başlayabilirdi. Hyejin'e belli etmeden mesajlaşmak zor olmuştu. Telefon şifreme kadar her şeyimi biliyordu.
Etüt sınıfına doğru yürümeye başladık. Açıkçası birazcık korkuyordum. Sınıfa girmeden karşıdan gelen Jisung ve arkadaşlarını görmüştüm. 4 kişi birlikteydi. Bu çocukları yakından tanımıyordum ama okulda hakkında konuşulan tiplerdi.
Sınıfa bizden önce geçmişlerdi. Biz sınıfa girdiğimizde Jisung benimle göz göze geldi. Artık benim sıram gelmişti. Hyejin'e döndüm.
"Hyejin, şuraya oturalım mı?"
"Nereye, şeylerin yanına mı?"
"Şey ne Hyejin, onların bir adı var?"
Bana çok tuhaf bir şey söylemişim gibi baktı.
"Neden onların yanına oturalım ki Yunji?"
Ben bu kısmı doğaçlama takılacaktım ama ne diyeceğimi bilmiyordum. Yan taraftan Jisung'un sesini duydum.
"Yunji ile benim müzik kulübü ödevimiz var. Onu birlikte yapmamız gerekiyor."
Tamam bu çocuk düşündüğüm kadar saf değilmiş. Biz aynı kulüpte miydik? Hyejin de bu soruyu sorma ihtiyacı duymuştu.
"Siz aynı kulüpte miydiniz ki?"
"Evet hatta tanışma gününde Yunji Seventeen'in i don't understand but i love you şarkısını çok güzel söylemişti.
Oha gerçekten aynı kulüpteymişiz. İlk gün o şarkıyı söylemiştim. Hyejin'e de bunu anlatmıştım bu yüzden tatmin olmuşa benziyordu.
"İyi yapın ödevinizi"
Evet be! Kabul etmişti. Sandalyelerden birine geçti. Jisung'un kaş ve göz arasında Hyunjin'i tam Hyejin'in karşısına otutturduğunu fark ettim. Bu Çocuk sandığımdan daha iyiydi. Hakkını yemişim. Ben de Jisung'un karşına geçecek şekilde oturdum. Şimdi müzik ödevi yapıyor gibi davranmanız gerekiyordu. Sınavlar birazcık beklemek zorundaydı. Bugün erosçuluk oynuyordum.
Jisung bir şarkının coverını yapmamız gerektiğine dair bir şeyler söylüyordu. Gitar çaldığını öğrenmiştim. O gitar çalacak ve ben de söyleyecekmişim. Ayrıca şarkının köprü kısmının sözlerini kendi yazarak düzenleyecekmiş. Bu tabii gerçek olmayan bir ödevdi ama müzikle gerçekten ilgileniyor gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERİ TAKİP/ HYUNJİN
Fanfiction"Yahu kardeşim ben senin fanın mıyım, sen beni takip etmezken ben seni niye takip edeyim?"