HyunjinÖğlen 12 gibi kalktım. Bugün hafta sonu olduğu için uykumu iyice alabilmiştim. Yavaştan sınavlar yaklaştığı için herkes ders çalışma tribine girmişti. Ben hariç tabii. Sınava bir gün kalana kadar çalışamazdım ben.
Diğerleri ders çalıştığı için bu ara Jisung'la takılıyordum daha çok. O da normalde ders çalışırdı ama nedense son zamanlarda fazla sosyaldi. Sürekli instagram üzerinden konuştuğum kız ve arkadaşıyla denk geliyor, birlikte takılıyorduk. Açıkçası bu konuda bir kaç şüphem vardı. Ama bunu oturup Jisung'la konuşmam gerekiyordu.
Onunla konuşabilmek ve evde boş boş oturmamak için Jisung'la anlaşmıştım. Evimizin yakınlarındaki parka gidecektik. Rahat rahat konuşuruz diye düşünüyordum. O yüzden bir şeyler atıştırdıktan sonra hızlıca hazırlanıp evden çıktım. Annemler kahvaltıdan sonra direkt babaannemlere gitmişti. Jisung'la buluşacağım için ben evde kalmıştım.
Parka gelmiş Jisung'u bekliyordum. Nihayet Jisung gelmiş bankta yanıma oturmuştu.
"Naptın bakalım?"
"Napayım, annemler babaannemlere gitti ben de yanına geldim işte."
"İyi yaptın ya, benim de hiç ders çalışasım yoktu."
"Ya Jisung, hadi benim yok da sana n'oluyor oğlum. Sen hep Felix'lerle ders çalışırdın. Bu ara sürekli etrafında da kızlar var ne iş?"
Yüzünün gerildiğini görebiliyordum, rahatsızca kıpırdandı.
"Yok be oğlum, ne iş olacak? Yunji ile müzik kulübü ödevimiz var diye biraz yakınlaştık. Sonra işte sinemada karşılaştık, sen de biliyorsun işte."
"Oğlum bu nasıl karşılaşmak ya, her yerden çıkıyor o ikisi, her seferinde de birlikte takılıyoruz."
"Abartma lan topu topu iki kere yan yana bulundunuz."
"Hyejin denen kızı sevmiyorum zaten biliyorsun."
Anlamsızca yüzüme baktı.
"Niye sevmiyorsun lan kızı, çok tatlı kız? Anime de izliyormuş çok eğlenceli biri."
"Ya bırak cin gibi kız. Sırf Minho hyung senle filmi izlemeye gelemiyor diye geldim. Beni gelmem için o kadar ikna etmeye çalıştın sonra kızı görüp sattın."
"Ya satmak demeyelim de geçici süreliğine seninle ilgilenemedim diyelim. Hem yok sizle izleyemeyiz deyip ayıp mı etseydik kızlara"
"Hadi tamam izleyelim de beni niye Hyejin'in yanına otutturuyorsun?"
"Aranızdaki gerginlik bitsin diye oğlum."
"Niye bitsin ki? Ben sevmiyorum o kızı, arkadaş da olmak da istemiyorum sırf senin için dayandım."
Sırıtarak konuşmaya başladığında boş konucağaını anlamıştım.
"Güzel kız bence hem sizin bir geçmişiniz var. 'Keşke fanım olsan 😍' temalı " her şey olabilir yani."
Şerefsiz alay ediyordu benle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERİ TAKİP/ HYUNJİN
أدب الهواة"Yahu kardeşim ben senin fanın mıyım, sen beni takip etmezken ben seni niye takip edeyim?"