Voleybol Topu

129 10 25
                                    

Hyejin

Sıkıcı bir okul günüdeydik. Hani tek boş dersin bile olmadığı, her ders yazı yazmak zorunda olduğunuz. Heh işte tam öyle bir gündü ve ben daha sabah saatleri olmasına rağmen yorulmuştum. Sınav haftası bittikten sonra kaynayan derslerimizi telafi etmek istercesine hocalar, daha hararetli ders işliyordu.

Yunji, genelde neşeli bir tip olmasına rağmen o bile sıkılmışa benziyordu. Teneffüs zili çaldığında bana döndü.

"Off çok sıkıldım. Kalk hadi Hyejin, biraz bahçede dolaşalım."

Biz genelde teneffüsleri sınıfta geçiren tiplerdik ama şu an dışarı çıkıp biraz yürümek iyi bir fikirdi. Kafamla onayladım böylece bahçeye çıktık.

Bahar kendini iyice belli etmeye başlamıştı. Günler daha uzun ve sıcaktı, ayrıca ağaçlar çiçeklerini açıyordu. Ağaçların çiçekli görüntüsü hep hoşuma gitmiştir.

Biz bahçede yürürken kafama çarpan sert topla sendeledim. İşte bu yüzden bahçede olmayı sevmiyordum. Ne zaman dışarı çıksam bir iş gelirdi başıma. Sinirle yanıma düşen topu aldım ve arkamı döndüm.

Voleybol filesinin orada bana şaşkınlık ve biraz da gülerek bakan kızları gördüm. Aralarından uzun boylu birisi tanıdıktı.

Seni pislik.

Topu onun attığını kaldırdığı eli ve bana bağırışından anlamıştım.

"Özür dilerim Hyejin, yanlışlıkla oldu!"

Ben bu çocuğa iyi davranayım dedikçe sinirimi bozuyordu ya. Hem bu futbolcu değil miydi, ne işi vardı voleybol sahasında.

Normalde bir güzel bağırıp çağırırdım ama yanımda Yunji vardı ve biz rol yapıyorduk. Bir şey demeden ama sinirime hakim olamadan topu biraz sertçe onlara doğru attım.

Topu tutan kız şakınlıka yalpalarken önüme dönüp yürümeye devam ettim. O sırada arkamdan gelen koşuş sesi ve karşımda biten Hyunjin ile ona baktım.

"Özür dilerim Hyejin, gerçekten yanlışlıkla oldu. Çok acıdı mı?"

Son cümlesini söylerken bana doğru eğilmişti.

Ben senin oyunculuğunun...

Sinirlerime hakim olamadan konuştum.

"Ya sen futbolcu değil misin ne işin var voleybol sahasında kızlarla?"

Ben bunu gayet normal bir şekilde sorarken o pis pis sırıtmış, Yunji'ye bakıp biraz da cesaret alarak konuşmuştu.

"Ne o, kıskandın mı yoksa?"

Dediği şeyle gözlerim açılırken şok içindeydim. Ben sana bunun hesabını sorarım Hwang Hyunjin!

Yanımda kıkırdayan Yunji'ye fark ettiğimde sinirlerim iyice bozulmuştu.  Hyunjin de bunu fark etmiş ve bana göz kırpmıştı.

"Ne alakası var? Seni futbolcu diye biliyoruz. Voleybol sahasında görünce şaşırdım."

Gülerek konuştu.

GERİ TAKİP/ HYUNJİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin