Jisung
Tuvaletten çıkmış sınıfa doğru yürüyordum. Bizim çocuklarla birlikte tuvalete geldiğimde mutlaka salakça bir şey olurdu. Seungmin'i ıslatmaya çalışan Hyunjin ya da saçına el kurutma makinesiyle şekil vermeye çalışan Felix gibi. Ben de böyle şeyler yapardım aslında ama bu gün havamda değildim. Bu yüzden tuvalete tek gelmiştim.
Bugün Yunji ile göz göze gelmiştik. Dönem başından beri ilk defa böyle bir şey oluyordu ve bu bile fazlasıyla heyecanlanmama yetmişti. Ama aptal Hyunjin kızları fark etmemişti. Yunji'nin bakışlarından Hyejin'le olan münakaşadan haberi olduğunu anlamıştım. Hyunjin onlarla ilgilenmeyince yalan olduğunu anlamış olmalıydı. Hyunjin malı yerine ben mahçup hissediyordum. Ben bunları düşünerek sınıfa yürürken arkamdan bana seslenen birini duydum.
"Jisung!"
Bir dakika yanlış görmüyordum değil mi? Yunji benim adımla bana sesleniyor. İyi de adımı nereden biliyor? Çocuklar sorduğunda Yunji'den hoşlandığımı anlamasınlar diye eski okulumdan tanıdığımı söylemiştim ama bu doğru değildi. Ben Yunji'yi daha bu sene müzik kulübünde görmüştüm. Küçük bir şarkı mırıldanmıştı ama bu beni etkilemeye yetmişti. Resmi olarak tanışmıyorduk. Ama şu an adımı söylüyordu?
"Efendim?"
"Ohh, demek adını doğru hatırlamışım."
Hatırlamak mı demişti o? İyi de nereden? Yoksa cidden eski okul arkadaşımdı da benim mi haberim yoktu.
"Nereden hatırlıyorsun ki?"
" Kantinde arkamdaydın, arkadaşının sana böyle seslendiği duydum."
Off be, konuşmamızı duymuş muydu? Rezil rezil!
"Hee anladım, bir şey mi oldu? Neden bana seslendin?"
"Aslında bir şey soracaktım."
Bir şey sormak mı? Bir dakika bir dakika, ben daha hazır değilim.
"Tabii sor" Hazırmışım, hem de çok!
"Hyunjin ile Hyejin'in arasında geçen muhabbeti biliyorum, sanırım sen de biliyorsun. Hoşlandığını söylemesine rağmen neden kantinde öyle davrandı?"
Hay böyle işin. Şimdi sıçtım işte. Ben neden hyunjin'in yalanlarının bedelini ödüyorum ya? Ne diyecektim buna şimdi. Uzun süre cevap vermeyince kız konuşma ihtiyacı duydu sanırım.
"Ya ben gurur yaptığını anladım açıkçası. Reddedince böyle bir yol izledi biliyorum ama Hyejin böyle daha da soğuyor"
Ne gurur mu? Hyunjin reddedildiği için Hyejin'i tanımamazlıktan mı geliyor? Çok mantıklı lan, ben niye bunu düşünemedim.
"Evet ya, çok kırıldı Hyunjin. Öyle davrandı, ben anlamamışım başta sonra siz gidince dedi bana da"
"Anlamıştım zaten, ben çok üzüldüm Hyunjine, bence Hyejinle çok yakışırlardı ama hyejin biraz inatçıdır. Böyle davranması da iyi olmadı. Bana sürekli benden hoşlanmıyor, numara yaptı falan diyor."
Hass kız yememiş demek. Onu nasıl inandıracağız ki şimdi.
" Yaa, aslında Hyunjin çok hoşlanıyor Hyejin'den. Tüh be!"
Yunji'yi kandırmak hoşuma gitmiyordu ama doğruyu söylemek şu an iyi olmazdı. Yunji düşünceli bir şekilde yüzüme baktı. Gözleri ne güzeldi ya bu kızın.
"Aslında aklıma bir şey geldi"
"Nasıl bir şey?"
"Biz Hyejin ile Hyunjin'in çöpçatanları mı olsak?"
Ne çöpçatanlık mı? Hyunjin beni mahvederdi ama bir dakika biz dedi de mi o? Yunji ile birlikte bu işe girişirsek onunla arkadaş olma şansım vardı. Hyunjin kusura bakma kardeşim, her şey aşk için.
"Nasıl yapacağız onu?"
"Çok basit onları sürekli aynı ortama sokacağız. Birlikte takımlarını sağlayacağız."
Ah ah, ne tatlı anlatıyor. Ben Hyunjin'i Hyejin'in olduğu ortama sokamazdım. Gerçi Hyunjin daha Hyejin'in yüzünü bile görmemişti.
"Hyunjin reddedildi bunu yapmak zor olacak."
"Tesadüfen karşılaşmışlar gibi yaparız. Hem sen ve ben arkadaş olsak onlar da bizim yüzümüzden aynı yerde bulunurlar."
Biz arkadaş olursak? Tamam tamam oldu bu iş.
"Umarım yapabiliriz"
"Yaparız yaparız, benim şimdi gitmem gerek telefon numaramı sana vereyim oradan konuşuruz."
"Tamam"
Telefonumu alıp kendisini aradı, böylece ikimiz de birbirimizin numarasına sahiptik artık.
"Halloldu, sonra görüşürüz şimdi derse gitmem gerek.
"Görüşüz"
Hızlı bir şekilde sınıfına giden merdivenleri çıkmaya başladı, bense telefonumdaki numarasına bakıyordum. Hyunjin sayesinde Yunji ile samimi olma şansı yakalamıştım. Tamam bunun için çöpçatanlık yapmam gerekiyordu ama aşk içindi. Havada aşk kokusu vardı ama bu koku Yunji ile benden mi yoksa Hyejin ve Hyunjin'den mi geliyordu bilmiyordum.
...
Selam dostlar, dün gece bölümü atamadım maalesef. O yüzden şimdi atıyorum. Yavaş yavaş bir şeyler oluyor gibi. Bugün bir bölüm daha atmaya çalışacağım. Yorum yapıp oy verirseniz çok sevinirim. Görüşlerinizi merak ediyorum. Bir sonraki bölüme kadar hoşçakalın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERİ TAKİP/ HYUNJİN
Hayran Kurgu"Yahu kardeşim ben senin fanın mıyım, sen beni takip etmezken ben seni niye takip edeyim?"