ÇAKIRBEYLİ EVİ
Hızır sabah uyanarak duş alıp üzerini değişip silahını beline takarak odadan çıkar aşağı iner. Salona geçerek oturur.
"Lütfiye bana kahve yap diğerleri inene kadar içim."
Lütfiye mutfaktan seslenerek "Tamam abi, getiriyorum." dediğinde Hızır arkasına yaslanır.
Lütfiye biraz sonra Hızır'a kahvesini getirir. Kahvesini içer Hızır.
İlyas erkenden uyanır. Üzerini değiştirip odadan çıkarak aşağı iner. Evden çıkıp arabaya binerek depoya gider. Akşam halledilemeyen teslimat ve tır işlerini halleder.
"Eve gidiyorum ben şimdi Hurşit. Bir iki saate fidanlığa geliriz abimle. O zamana kadar sizde malları halledin. Abim dellenmesin."
Hurşit "Sen merak etme reis. Ben başlarında dururum. Siz gelene kadar hallolur."
"Hadi İnşallah." diyerek depodan ayrılıp arabaya biner İlyas.
Eve varıp arabadan inerek kapıyı çalar.
Lütfiye mutfaktan çıkarak kapıyı açar."Hoş geldin İlyas abi, günaydın." İlyas başını sallayarak bir şey demeden içeri girip salona geçer oturur.
Hızır kahvesini bırakıp İlyas'a baktığında İlyas
"Günaydın abi." "Günaydın İlyas Bey. Nereden geliyorsun böyle sabah sabah?"
"Bu yeni depodan yollanıcak malların tırlara yüklenmesinde sorun yaşandı dün. Erkenden gidip onları hallettim."
"İyi iyi. Sıkıntısız teslim edilsinler de."
"Öyle olucak abi." Hızır başını sallar.
Emine uyanarak üzerini değişip telefonunu alır odadan çıkar. Aşağı inerek salona girip
"Günaydın Çakırbeyli erkekleri." Hızır
"Günaydın Çakırbeyli gülü." İlyas
"Günaydın abla." dediğinde Hızır kalkar.
"Hadi masaya geçelim hadi." dediğinde hep beraber masaya geçip otururlar. Kahvaltıya başlarlar.
Hızır çayını içerek "Esra ortada yok değil mi İlyas?" İlyas bıkkınlıkla nefes alıp
"Bir süredir yok. Boşandık da biz zaten. Hangi cehenneme gittiyse orda kalsın çıkmasın. Gözüme de görünmesin."
Emine "Sonra çıkıp sorun çıkarmasın da. Ne yapıcağı belli değil." İlyas kalkarak "Ne yaparsa yapsın, ne ederse etsin. Benim karşıma çıkarsa mahvederim."
Hızır'da kalkarak "Saçma sapan bir şey yapıp başına durduk yere bela alma İlyas. Esra'dan önce halledilicek onca şey var."
"Çıkalım abi da o zaman. Yeter yedik işte." Hızır başını sallayarak "Çıkalım çıkalım. Görüşürüz abla." Emine "Dikkat edin Hızır. Görüşürüz." "Ederiz merak etme."
Hızır ve İlyas beraber evden çıkıp arabaya binerler ve fidanlığa giderler.
Emine kahvaltıdan sonra kalktığında Lütfiye masayı toplarken "Bende çıkıyorum Lütfiye. Alparslan ve Özlem gelir bugün artık. Odalarını hazırladın değil mi?" "Hazırladım abla hazırladım. Temizledim de." "İyi aferin. Sonra görüşürüz." Lütfiye "Güle güle abla." dediğinde Emine telefonu ve çantasını alıp salondan ve evden çıkıp arabaya binip hastaneye doğru yola çıkar.
FAÇALI EVİ
Haşmet uyanıp üzerini değişerek odadan çıkıp aşağı iner.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK-I CİHAN-BİTTİ
RomanceBitmeyen bir aşk mı bu yoksa hiç başlamicak bir aşk için atılan intikam tohumu mu?