BİR AY SONRA
(BU BİR AY İÇİNDE LEYLA HIZIR'I VE İLYAS'I O GECEDEN SONRAKİ SABAH TUTUKLATMIŞTIR. BİR AYDIR HIZIR VE İLYAS İÇERDE AYRI AYRI KOĞUŞLARDA TUTULUYORLARDIR. LEYLA PLANININ BİR DİĞER AŞAMASI OLARAK HIZIR VE İLYAS'I HAPİSTEN ÇIKARAK AVUKAT OLARAK KARŞILARINA ÇIKICAKTIR.
HAŞMET EMİNE'YE HALA DUYGULARINDAN BAHSETMEMİŞTİR. EMİNE ÖMÜR'LE KONUŞTUKÇA HAŞMET'E KARŞI DUYGULAR HİSSETMEYE BAŞLAMIŞ, HOŞLANIYORDUR.
ÖMÜR İLYAS İÇİN ENDİŞELENİYOR, TELAŞLA GELİCEK BİR HABER BEKLEYEREK, MERAKLA ABİSİNİN AĞZINI ARAYIP YOKLUYORDUR. GÖRMEYE DE GİDEMEDİĞİ İÇİN SADECE DUYDUKLARI VE PEK DE İÇ AÇICI OLMAYAN SÖYLEMLER İLYAS'A BİR ŞEY OLURSA KORKUSUNU TETİKLİYORDUR.)
ÇAKIRBEYLİ EVİ
Alparslan ve Özlem salona girerek oturduklarında Emine "Amcalarının avukatından hala ses seda çıkmadı mı Alparslan?"
Alparslan "Yok hala daha bir şey demediler, yapamadılar da. Bir ay oldu. Söylediklerine göre biri bilerek tutturuyor onları içerde. Yoksa kanıtsız delilsiz böyle tutulucak olay değil."
Özlem "Olucak iş değil gerçekten. Hiç çıkamicaklar mı şimdi Alparslan?"
"Bilmiyorum güzelim. İlla ki çıkıcaklar, böyle daha ne kadar tutabilirler bilmiyorum. Hızır amcam delleniyor içerde zaten. İlyas amcamla görmesine de izin vermiyorlarmış."
Emine bıkkınlıkla sesli şekilde nefes alıp vererek elini saçlarında gezdirir. "Kim uğraşıyor kim bilir yine sizle. İçerde onlara bir şey yapmazlar İnşallah."
Özlem korkuyla "Allah korusun abla. İnşallah yapmazlar."
Alparslan kalkarak "Ben savcının bahsettiği avukatla görüşmeye gidiyorum. O çıkarır amcanları dedi. Bakim kimmiş bu avukat. Konuşalım."
Emine toparlanıp ona bakar. "Hayırlı haberlerle dön oğlum İnşallah. Hadi git konuş hemen halletsin."
Alparslan başını sallayarak salondan ve evden çıkar. Arabaya binerek uzaklaşır.
Emine "Kim uğraşır Hızır'la? Haşmet'de bir şey bilmiyormuş."
Özlem "Haşmet abiyle konuştunuz mu?"
"Hızır için konuştuk bir kaç kez. Aynı işi yapıyorlar, düşman varsa da biliyordur dedim ama onun da haberi yok."
Özlem başını sallarken Emine devam eder. "Bir kaç kişiden şüphelenip bakmışlar ama tahmin ettikleri kişiler de yok işin içinde. Bu sefer farklı. Biri çok pis bilenmiş gardaşıma. Canını yakmadan durmicaklar."
Ellerini yüzünde gezdirip saçlarını arkaya atarak "Allah'ım sen yardım et yarabbim. Of Hızır."
Özlem kalkarak Emine'nin yanına oturur ve elini dizine koyar. "Korkma abla. Bir şekilde Hızır abiyi de İlyas abiyi de çıkarıcaklar."
Emine Özlem'in elini tutar. "İnşallah kızım İnşallah."
FAÇALI EVİ
Haşmet salonda oturmuş gazeteye bakarken telefonu çalar. Arayan Tufan'dır. Açar. Bir süre masa ve işler hakkında konuşurlar. Sonra telefonu kapayıp kenara bırakır.
"Hızır'ı o delikten çıkarmak şart oldu. Yoksa tüm mallara el koyucak bu başı boş şerefsizler."
Gazeteyi tekrar açıp okumaya devam eder.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK-I CİHAN-BİTTİ
RomanceBitmeyen bir aşk mı bu yoksa hiç başlamicak bir aşk için atılan intikam tohumu mu?