4. BÖLÜM

480 26 25
                                    

(4. BÖLÜM GELDİ. OKUNMALARA GÖRE BEĞENİ VE YORUMLAR ÇOK DÜŞÜK AMA. BEĞENİP FİKİRLERİNİZİ YA DA DÜŞÜNCELERİNİZİ KISACA YAZARSANIZ MEMNUN OLURUM. İYİ OKUMALAR.)

(AKŞAM)

ÇAKIRBEYLİ EVİ

İlyas hala oteldedir, henüz eve dönmemiştir. Hızır Evde çalışma odasında çalışıyordur. Alparslan'da İlyas'ın yanındadır.

Emine eve varıp da içeri girerek odasına çıkar. Hazırlanıp üzerini giyerek saçını makyajını yapar.

(Emine'nin giydiği elbise)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Emine'nin giydiği elbise)

Parfümünü de sıkıp rujunu tazeleyerek çıkar odadan Emine. Aşağı indiğinde kapıda Özlem'le karlılaşır.

Özlem "Vaov, Emine abla. Çok güzel görünüyorsun."

"Teşekkür ederim Özlem'im. Sende çok güzelsin."

"Nereye gidiyorsun böyle hazırlanmış süslenmiş?"

"Bir arkadaşımla yemeğe. Uzun zamandır çıkalım diyorduk. Şimdiye nasip oldu."

"Hmm, anladım. Afiyet olsun o zaman size. İyi eğlenceler."

*Teşekkür ederim güzelim."

Özlem salona geçerken Emine evden çıkıp arabaya biner. Oradan uzaklaşır.

___________________________________________

Hızır çalışma odasında dosyalar üzerine çalışıp kahvesini yudumlarken telefonuna mesaj gelir.

Telefona uzanıp bakar.
Leyla mesaj : Bir saat sonra gelip alabilirsin beni sevgilim.

Hızır mesaj : Tamam güzelim. Birazdan ordayım.

Leyla mesaj : Seni seviyorum.

Hızır mesaj : Bende seni sevgilim.

Telefonunu da alıp odadan çıkarak kendi odasına girer Hızır.

Önce banyoya girerek duş alır. Kurulanarak beline havluyu sarıp çıkar.

Lütfiye'ye ütülemesini söylediği takımı üzerine giyerek dağılan saçlarını tarayıp parfümünü sıkar.

Yakasını düzelterek saatini ve en son silahını da takar beline.

Hızır odadan çıkarak aşağı inip evden çıkar ve arabasına binerek Leyla'nın konum attığı eve doğru yola çıkar.

___________________________________________

LEYLA TÜRK

Leyla eve varır varmaz direk çalışma odasına çıkar. Hızır ve intikamla ilgili elinde olan her şeyi toplayıp atar.

AŞK-I CİHAN-BİTTİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin