14. BÖLÜM

344 13 3
                                    

(Sondan bir önceki bölümü de sonunda yayınlayabildim. Umarım sevip beğenerek okursunuz. Keyifli okumalar.)

(Leyla 9 Aylık Hamile)

ÇAKIRBEYLİ EVİ

Hızır uyanarak Leyla'ya bakıp gülümseyerek yanağını okşar.

Leyla bir süre sonra uyanarak Hızır'a bakıp yanağına öpücük kondurur.

"Günaydın kocacım."

"Günaydın Leylam." diyerek elini karnında gezdirdiğinde bebek hareketlenerek tekme atar bir kaç kez.

Hızır ve Leyla gülerken Leyla "Şuna bak ya. Babaya kavuşmaya az kaldı. Hiç durmuyor."

Hızır Leyla'nın karnına öpücük kondurarak "Sana da günaydın benim tatlı kızım."

Leyla "Biz, acıktık babası." dediğinde Hızır çekilip kalkarak Leyla'ya elini uzatır.

"Gel bakalım o zaman." Leyla Hızır'ın elini tutarak kalkar.

Banyoya sırayla giril duş aldıktan sonra çıkarak üzerlerini de giyerler.

Leyla'nın elini tutarak "İnelim mi sevgilim?"

"İnelim kocacım. Senin bu minik kızın beni çok acıktırıyor."

Hızır gülerek yanağını öper ve beraber odadan çıkarak aşağı inerler.

Diğerleri inmiş masada bekliyordur.

Hızır ve Leyla'da masaya otururlar.

Beraber kahvaltıya başladıklarında Leyla iştahla kahvaltı yaparken Hızır gülümseyerek onu izler.

Özlem "Son günler artık Leyla abla. Nasıl bebiş zorluyor mu?"

Leyla çayını içerek Özlem'e dönüp "Arada bir yokluyor valla Özlem. Doğum sancısı gibi ama geçiyor bir süre sonra."

İlyas "Kime benziyor acaba? Abime benzerse huyundan şüpheliyim."

Hızır çayını yudumlayarak "Kendisi de sütten çıkma ak kaşıktı."

Masadakiler gülerler v sohbet ederek kahvaltıya devam ederler.

FAÇALI EVİ

Haşmet uyanarak Emine'ye bakarak yataktan çıkar ve banyoya girerek duş alır.

Kurulanarak çıkıp üzerini giyerken Emine uyanıp yatağa oturarak gülümseyip izler Haşmet'i.

Yataktan kalkıp yanına giderek arkasından sarılır ve kokusunu içine çekerek "Günaydın kocacım."

Haşmet Emine'ye dönüp gülümseyerek yüzünü okşar. "Günaydın Emine'm."

Dudağını öper Emine'nin. Karşılık verir Emine.

Ayrıldıklarında Emine Haşmet'in yanağını okşayıp öperek banyoya girer.

Duş aldıktan sonra banyodan çıkıp üzerini giyer ve beraber odadan çıkarak aşağı inerler.

Haşmet salona geçip otururken Emine mutfağa geçerek kahvaltı ve masayı hazırlamaya başlar.

AŞK-I CİHAN-BİTTİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin