12. BÖLÜM

330 20 6
                                    

ÇAKIRBEYLİ EVİ

Hızır yerde yatarken Leyla ne yaptığını yeni fark edip yerde yatanın Hızır olduğunu görünce telaşla yanına çöker.

"Ne yaptım ben? Off Hızır of." Hızır'ın yüzünden saçlarını çekerek "Özür dilerim sevgilim. Özür dilerim." diyerek yanağını öper.

Geri çekildiğinde elindeki kanı görünce panikler. Kendi kendine konuşmaya başlar.

"Ölmedi değil mi? Öldürdüm mü yoksa? Ölmemiştir ölmemiştir. Bir vazoyla adam mı ölür? Ölmüş de olabilir. Allahım ben iyice delirdim. Ne diyorum ya?" diyerek kalkıp telaşla kapıya koşar.

Odadan çıkarak "İLYAS, ALPARSLAN, ADNAN KOŞUN." diyerek bir kaç kez daha bağırmaya devam eder.

Alparslan Leyla'nın sesiyle uyanır. "Ne oluyor yine sabah sabah ya?"

Yatağa oturup da Leyla'nın dediklerini idrak edince "Amca." diyerek çıkar yataktan ve odadan.

Adnan ve Emine'de Leyla'nın sesine uyanarak panikle çıkarlar odadan.

Leyla'nın yanına geldiklerinde emine "Hayırdır kızım ne oluyor sabahın bu saatinde? Birinize mi bir şey oldu?"

Alparslan "Sen iyi misin yenge?"

Leyla dolu gözlerle onlara bakarak "Ben iyiyim de Hızır iyi değil. Yerde öylece yatıyor."

Alparslan ve Adnan içeri girerken Emine Leyla'nın elini tutarak "Nasıl öylece yatıyor* Ne oldu ona?"

Leyla "Ben uyanıktım. Uyku tutmadı Hızır yok diye. Sonra odada sesler duydum. Hırsız girdi sandım. Vazoyu alıp bekledim. Çıkınca da kafasına vurdum. Ama Hırsız değil Hızır'mış."

"Ah Leyla ah. Hırsızın sizin yatak odanızda sabah sabah ne işi olucak da?"

"Bilemedim abla işte. Korktum. Hızır'a bir şey olmaz değil mi?"

"Olmamıştır korkma."

Beraber içeri girerler.

FAÇALI EVİ

İlyas uyanarak sessizce Ömür'ü izlerken Ömür uykusunda daha çok sokulur İlyas'a.

İlyas gülümseyerek saçlarını okşayıp kokusunu içini çeker. "Ömrüm, uyan hadi güzelim."

Ömür uyanıp İlyas'a bakıp gülümser. "Günaydın sevgilim."

İlyas "Günaydın güzelim."

Ömür yanağını öperek kalkar. "Abim aynı odada kaldığımızı anlamadan ben odama geçim. Kahvaltıda görüşürüz."

İlyas Ömür'e bakarak "Görüşürüz Ömür Hanım?"

Ömür gülerek odadan çıkıp kendi odasına geçer.

Üzerini değişip aşağı inerek mutfağa geçip kahvaltıyı hazırlamaya başlar.

İlyas yataktan çıkarak üzerini değişip odadan çıkar aşağı iner.

Salona geçip oturduğunda Haşmet aşağı inip salona girerek "Günaydın İlyas."

"Günaydın abi." "Nasıl rahat uyudun mu?" "Uyudum uyudum. En iyi tarafı da abimin gürültüsü olmadan uyanmak."

Haşmet gülerek "Hızır'ın sesi ninnidir şimdi size. Ne istiyorsun daha?

"Ya. Ne ninni ama. Uyku kaçıran cinsten."

Ömür yanlarına gelerek "Kahvaltı Hazır abi." dediğinde Haşmet kalkar.

"Geçelim o zaman." İlyas'ta kalkar ve beraber masaya oturarak kahvaltıya başlarlar.

AŞK-I CİHAN-BİTTİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin