(YENİ BÖLÜM GELDİ. UMARIM SEVİP BEĞENEREK OKURSUNUZ. YAZIP YAYINLAMAYA ANCA ZAMANIM OLDU. KEYİFLİ OKUMALAR)
LEYLA
Leyla işlerini halletmiş iki davaya peş peşe girmiş ve çıkmıştır.
Odasına geçerken Meltem'le denk gelince
Meltem "Leyla, nasılsın canım?""İyiyim Meltem sen nasılsın?"
"Bende iyiyim. Akşam müsaitsen çıkalım mı? Uzun zaman oldu."
"Olabilir aslında. Bana da iyi gelir. Biraz sıhbet ederiz. Konuşacak şeyler de var."
"O zaman haberleşiriz."
"Aynen canım görüşürüz." diyerek odasına girer Leyla.
Dosyaları bırakıp yerine oturarak asistanından kahve ister Leyla.
Bir süre dosyalar ve davalar üzerine çalışarak kahvesini içer.
Hızır'dan mesaj gelince gülümseyerek bakıp mesajına cevap verir.
Telefonu bırakıp "Bensiz duramıyor benim sevgilim ya. Çok seviyorum çok."
"Yavaştan hazırlanim ben o zaman." diyerek masasının üzerini toplar. Telefonunu çantasına koyarak Hızır'ı bekler.
Biraz sonra camdan Hızır'ın arabasını görünce "Geldi mavişim." diyerek çantasını alıp odadan çıkar.
Asasöre binip aşağı inerek asansörden indiği sırada silah sesi ardından bir el daha silah sesi dıyunca "HIZIR." diyerek bağırıp koşar.
Çıktığında Hızır'ı yerde yatarken görünce
"AAAHHH HIZIR." koşup yanına çökerek"Ambulans, ambulansı arayın çabuk." Hızır'ın saçlarını okşar "Sevgilim, Hızır ne olur bırakma beni."
Hızır'ın ağzından "Seni seviyorum Leyla." sözünü duyup daha çok ağlayarak etrafına bakar.
Biraz sonra ambulans gelince Hızır'ı hastaneye götürüp ameliyata alırlar.
Leyla ağlayarak kapının dibine çöküp "Hızır, ne olur beni bırakma Hızır. Ne olur ona bir şey olmasın."
___________________________________________
HASTANE
Hızır'ın vurulduğu haberini herkes duymuştur.
Çakırbeyli'ler, Façalı'lar ve Leyla hastanededirler.
Hızır Ameliyata alınmış herkes telaşla kapıda bekliyorlardır.
Leyla ağlamaktan perişan halde oturuyordur bankta.
Elindeki Hızır'ın kanına bakıp iç çeke çeke ağlar.
"Ne olur ona bir şey olmasın Allah'ım. Ben buna dayanamam. Lütfen ona bir şey olmasın Allah'ım."
Emine koridorda telaşla gelip giderken İlyas ve Alparslan duvara yaslanmış doktoru bekliyorlardır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK-I CİHAN-BİTTİ
RomanceBitmeyen bir aşk mı bu yoksa hiç başlamicak bir aşk için atılan intikam tohumu mu?