HASTANE
Ömür ameliyata alınırken Çakırbeyli'ler ve Façalı'lar kapıda bekler.
İlyas telaşla bir o tarafa bir diğer tarafa gider gelirken Haşmet duvara yaslanmış bekliyordur.
Emine Haşmet'in yanına giderek elini tutar sakinleşmesi için.
Haşmet gözünü açarak Emine'ye bakıp derin bir nefes alır.
Leyla ve Hızır otururlarken Leyla elini karnında gezdirerek sakinleşmeye çalışır.
Hızır Leyla'nın saçlarını okşayarak "İyi olucak Ömür Leyla. Korkutma kendini. Sana iyi gelmiyor."
Hızır'ın elini tutarak omzuna yaslanır Leyla.
Gece boyu ameliyat devam eder.
Sabaha karşı sonunda ameliyat biter ve doktorlarla hemşireler çıkarlar ameliyathaneden.
Kalkıp doktorun başına toplanırlarken Haşmet "Kardeşim nasıl doktor?"
İlyas "Durumu nasıl iyi mi?"
Doktor derin nefes alıp onlara bakarak "Ameliyat çok zor geçti. Henüz bitti ve Ömür Hanım'ı yoğun bakıma alıcaz. Bir müddet de orada tutucaz. Durumu kritik. Ameliyat sırasında bazı komplikasyonlar yaşandı ve uyandığında kalıcı bir etkisi oldu mu anlicaz?"
Hızır "Nasıl yani? Bir hasar mı kalıcak diyorsunuz?"
Haşmet telaşla "Nasıl bir hasar, anlamadım."
Doktor "Kesin bir şey olucak demiyorum. İhtimalleri göz önüne alıyoruz. Bizde henüz ne olucağını bilemiyoruz. Uyanana kadar beklemek durumundayız. Geçmiş olsun."
Doktor giderken Ömür'ü ameliyathaneden çıkarıp yoğun bakım odasına alırlar.
Haşmet ve İlyas camdan Ömür'ü izlerken Hızır Leyla'nın yanına oturarak "Sen burda daha durma güzelim. Eve götürim ben seni. Çok yoruldun."
Leyla başını sallayarak kalkar. "Bir şey olursa arayıp haber verin bana da."
Hızır koluna girerek "Tamam Leylam." dedi ve beraber oradan ayrılıp hastaneden de çıkarak arabaya biner uzaklaşırlar.
***************************************1 AY SONRA - ÖMÜR İLYAS DÜĞÜN
(Bu Bir Ayda Her Şey Yoluna Girmiş, Herkes İyidir.
Ömür Bir Hafta Sonra Uyanmış Kıs Sürede Toparlanıp İyileşmiştir.
Emine ve Haşmet Ömür İyileştikten Bir Hafta Sonra Evlenmişlerdir.
Leyla 3 Buçuk Aylık Hamiledir.)
ÇAKIRBEYLİ EVİ
Düğün için herkes hazırlanıyordur.
İlyas takımını giyerek yakasını düzeltip aynadan kendine bakarak "Oldu işte tamam." diyerek odadan çıkıp aşağı iner.
Salona geçer oturur.
Alparslan ve Özlem odalarında hazırlanırken Özlem Alparslan'ın kravatını bağlayarak
"Alparslan hadi in artık sen ya. Daha ben giyinicem. Senle uğraşıyorum burda ya."
Alparslan gülerek "Tamam tamam ben çıkıyorum. Sen rahat rahat hazırlan."
Özlem Alparslan'ın yanağını öperek "Hadi in." dediğinde Alparslan odadan çıkar.
Aşağı inip salona geçerek İlyas'ın yanına oturur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK-I CİHAN-BİTTİ
RomanceBitmeyen bir aşk mı bu yoksa hiç başlamicak bir aşk için atılan intikam tohumu mu?