3 GÜN SONRA
HIZIR-LEYLA
Hızır uyandığında Leyla'ya bakıp gülümser.
Yanağına öpücük kondurarak saçlarını okşar.
Leyla uyurken daha çok sokulur Hızır'ın yanına.
Hızır gülümseyerek saçlarını okşamaya devam edip kokusunu içine çekerek gözlerini kapar.
Leyla uyanıp başını kaldırarak Hızır'a bakıp yanağına öpücük kondurur.
Hızır gözlerini açmadan gülümsediğinde
"Uyumuyor muydun sen?"Hızır Leyla'ya bakarak "Daha çok kollarındaki huzurun tadını çıkarıyordum güzelim."
"Ağzında iyi laf yapıyor. Ama beni bu sefer bu süslü cümlelerle kandıramazsın."
"Dert değil güzelim. Nazını da çekerim." dediğinde Leyla'nın midesi bulanır ve hızla kalkıp banyoya girer.
Hızır yatağa oturup arkasından bakar.
"Ne oldu ki yine? Üç gündür böyle midesi bulanıp duruyor."Leyla kustuktan sonra duş da alıp bornozla çıkar.
Hızır kalkıp yanına gider.
Elini tutarak "Sen iyi misin Leyla? Üç gündür kusuyorsun böyle?"
Leyla gözlerinin içine bakarak derin bir nefes alır.
Hızır'ın elini karnına koyarak "Ben hamileyim Hızır. Bizim bir bebeğimiz olucak."
Hızır şaşırarak bakar yüzüne. "Efendim nesin?"
Leyla Hızır'ın surat ifadesine gülerek "Hamileyim Hızır hamileyim."
Hızır gülerek sevinçle kucağına alır Leyla'yı.
Döndürerek "Baba oluyorum ben be baba." dediğinde
Leyla gülerek "İndir beni Hızır. Düşüreceksin."
Hızır Leyla'yı indirip karnını okşayarak "Özür dilerim Leyla. Ben çok heyecanlandım. Çok mutlu oldum.
Leyla gülümseyerek yanağını okşar Hızır'ın.
"Bende çok mutluyum babası. Senin geldiğin gün öğrendim hamile olduğumu. İki aylık daha. Çok küçük."
Leyla'nın elini tutarak "Otur sen ayakta kalma çok."
"Üstümü giyicem Hızır. Saçmalama."
"Ben sana giydiririm. Sen otur." diyerek yatağa oturtur Leyla'yı.
Dolaptan kıyafet bakarken Leyla gülümseyerek Hızır'ı izler.
"Baban biraz deli sanırım bebeğim. Bakalım bu kalan 7 ay nasıl geçecek?
Hızır "Bebeğimizle dedikodumu yapma. Akıllı anne."
"Babasından akıllı olduğum kesin."
Hızır "Bence de." diyerek kıyafetlerle yanına gelip Leyla'nın giyinmesine yardım eder.
Leyla "Açım ben Hızır. Daha fazla oyalanma da inelim."
Hızır Leyla'ya bakarak "Ne inatçısın da. Ne zaman Hızır'dan sevgilime dönücez acaba?"
Leyla kalkıp gülerek "Benim canım ne zaman isterse. O zamana kadar da sadece Hızır'sın."
"O zaman bekle sadece Hızır da üzerini giyinsin. Kahvaltıyı dışarda yapalım bugün."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK-I CİHAN-BİTTİ
RomanceBitmeyen bir aşk mı bu yoksa hiç başlamicak bir aşk için atılan intikam tohumu mu?