15. BÖLÜM - FİNAL

384 14 7
                                    

(Her şeyin Sonu Olduğu Gibi Bu Hikayenin De Sonuna Geldik. Bu Zamana Kadar Okuyup, Beğenerek Yorumlarıyla Destek Olan Herkese Teşekkür Ederim. Başka Bir Hikayede Görüşmek Üzere. İyi Okumalar.)

Not : Bu Bölüm Sadece Leyla Ve Hızır Üzerine Kurulmuştur. Ve Final Bölümü Olduğundan Gidişat Diğer Bölümlerden Daha Hızlıdır.

___________________________________________

BEŞ YIL SONRA

(Geçen Bu Beş Yılda Yaşanan Bazı Sorunlar Dışında Her Şey Yolundadır. Ömür Ve İlyas'ın Ayaz Adında Bir Oğlu, Özlem Ve Alpaslan'ın Da Zeynep Adında Bir Kızları Olmuştur. Masal 5 Ayaz Ve Zeynep 4 Yaşındadır.)

ÇAKIRBEYLİ EVİ-HIZIR LEYLA

Hızır Leyla'ya sarılmış hala uyuyordur.

Leyla uyanarak gülümseyerek sarıp sarmalar Hızır'ı.

Saçlarında elini gezdirerek okşar bir süre.

Dudağına öpücük kondurarak "Uykucu kocam uyan artık."

Hızır uyanıp gözlerini açmadan "Tekrar öp beni.

Leyla gülerek "Hızır ya."

"Leylam." dediğinde Leyla dudağını öpünce Hızır gözlerini açarak yüzünü okşayıp öper dudaklarını. Bırakmaz.

Leyla da karşılık verir.

Dakikalar sonra neges nefese ayrıldıklarında Hızır dudağına küçük bir öpücük kondurarak boynuna gömer başını.

Öper dururken Hızır'ın saçları okşar Leyla.

"Sabah sabah nereden geldi bu yaramazlık isteği sana."

"Karımı istiyorum." der Hızır sadece. Boynunu öpmeye devam ederek üzerinde durur Leyla'nın.

Leyla gülümseyerek gözlerini kapayıp zevkle elini saçlarında boynunda gezdirir.

Hızır'ın boynuna öpücükler kondurur.

"Hızır bi dur."

Çekilerek Leyla'ya bakar. "Canını mı yaktım?"

"Hayır öyle bir şey değil. Bir çocuk daha yapalım mı?"

Leyla'nın söylediğiyle gözleri parlar Hızır'ın.

"Gerçekten mi?"

Leyla güler Hızır'ın haline.

"Evet kocacım gerçekten. Masal'ımız abla olsun. Senle ben de tekrar anne."

Hızır "Olsun Leylam olsun." diyerek dudağını öper Leyla'nın.

Karşılık verir Leyla'da ve Hızır Leyla'ya bir kaç saat rahat vermez.

Olanlar olur.

Hızır Leyla'nın yanına yatıp başını göğsüne koyarak sarıldığında saçlarını okşar Leyla.

"Biliyor musun Hızır. Ben bu işin hiç böyle olabiliceğini düşünmemiştim."

"Hangi işin sevgilim?"

"Senle olan her şeyin. Aşkımızın, evliliğimizin, kızımızın. Aptalca bir intikam hırsının aşka dönüşmesi. Düşündüğünde ne kadarda garip geliyor kulağa."

Hızır'ın yanağını öperek "Şimdi senle evliyim, bir kızımız var. Bir çocuğumuz daha olsun istiyoruz ve ben çok mutluyum."

Hızır gülümseyerek "Bende sizle çok mutluyum Leylam. Senle kızımızla. Yaşanan her şeye rağmen beş yıl önce sana olan sevgim kazandı. Biz kazandık. Beş yıl sonra da yine beraber olucaz."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 14 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AŞK-I CİHAN-BİTTİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin