KONU
HIZIR LEYLA'NIN KOCASINI ÖLDÜRÜYOR VE KOCASININ AİLESİ BİR SÜRE SONRA LEYLA'NIN HIZIRLA EVLENMESİNİ VE KİM OLDUĞUNU BELLİ ETMEDEN ÖNCE ELİNDEKİ HER ŞEYİNİ SONRA CANINI ALMALARINA HÜKMEDER. LEYLA BU TEKLİFİ KABUL EDEREK HIZIR'IN HAYATINA GİRMEK İÇİN YOLLAR ARAR VE BİR ŞEKİLDE HAYATINA GİRMEYİ BAŞARIR.
KARAKTERLER
LEYLA TÜRK : 34 YAŞINDA, HIZIR'IN BİR KAÇ YIL ÖNCE MASAYA İHANETTEN VE KABUL EDEMİCEKLERİ İŞLERE KALKIŞTIĞI İÇİN ÖLDÜRDÜĞÜ MURAT'IN KARISI. KOCASININ ÖLÜMÜNDEN SONRA MURAT'IN AİLESİ LEYLA'YI HIZIR'DAN İNTİKAM ALMAK İÇİN İKNA ETMİŞLERDİR. SONRASINDA YAŞANACAKLAR ONUN İÇİN TAMAMEN SÜPRİZ OLUCAKTIR.
HIZIR ÇAKIRBEYLİ : 40 YAŞINDA MAFYA BABASI. KARANLIK DÜNYANIN EN BÜYÜĞÜ. DÜŞMANLARINA KORKU SALAN HIZIR REİS. MASANIN LİDERİ. KORKUSUZ, GÜÇLÜ, CESUR BİR ADAM. RAHMETLİ KARISI MERYEM'DEN İKİ EVLİLİK DIŞI YİNE İKİ ÇOCUĞU VARDIR. AŞK HAYATI İSE FAZLASIYLA RENKLİ.
İLYAS ÇAKIRBEYLİ : 33 YAŞINDA ABİSİ GİBİ KARANLIK DÜNYANIN İÇİNDEN. AYNI ZAMANDA GALERİ VE OTEL İŞLETİYOR. MASANIN ÜYELERİNDEN BİRİ. EN AZ ABİSİ KADAR CESUR VE GÖZÜ KARA. ESRA'YLA SEVEREK EVLENSELERDE YAŞANAN BAZI SORUNLARIN ÜZERİNE ESRA'YLA BİR KAÇ AY ÖNCE AYRILIP BOŞANDILAR.
ALPARSLAN ÇAKIRBEYLİ : 27 YAŞINDA. HIZIR VE İLYAS'IN YİĞENİ. BABASININ ÖLÜMÜNDEN SONRA AMCASI HIZIR VE YENGESİ MERYEM TARAFINDAN BÜYÜTÜLDÜ. AMCALARI GİBİ MASA ÜYELERİNDEN VE CESUR, KİMSEDEN KORKMAYAN, AKLINDA OLANI BAZENDE SONUNU DÜŞÜNMEDEN YAPAR. ÖZLEM'LE EVLİLER.
ÖZLEM ÇAKIRBEYLİ : 25 YAŞINDA. ALPARSLAN'LA İLK TANIŞTIKLARI AN AŞIK OLMUŞTUR VE EVLİLİKLERİYLE AŞKLARI TAÇLANMIŞTIR.
EMİNE ÇAKIRBEYLİ : 45 YAŞINDA. DOKTOR, VE BİR EVLİLİK YAPTI. KOCASI FİKRET ÖLDÜKTEN SONRA SADECE İŞİNE ODAKLANDI.
HAŞMET FAÇALI : 45 YAŞINDA. MAFYA BABASI. HIZIR'IN LİDERİ OLDUĞU MASANIN ÜYELERİNDEN. CAMİADA NAM SALMIŞ CESUR, GÖZÜ KARA BİR ADAM. EMİNE'YE KARŞI KABUL EDEMEDİĞİ DUYGULARI VAR.
ÖMÜR FAÇALI : 30 YAŞINDA. ABİSİ HAŞMET'İN BİR TANESİ, KIYMETLİSİ. İLYAS'A YILLAR ÖNCEDEN AŞIK AMA İLYAS ESRA'YLA EVLENİNCE HAYAL KIRIKLIĞINA UĞRADI. İLYAS VE ESRA BİR KAÇ AY ÖNCE BOŞANINCA KALBİNE GÖMDÜĞÜ DUYGU VE AŞK YENİDEN GÜN YÜZÜNE ÇIKTI.
Konu Ve Karakterler Böyle Arkadaşlar Fikir ve Yorumlarınızı Bekliyorum. Bölümde Görüşmek Üzere🤍🤍🙏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK-I CİHAN-BİTTİ
RomanceBitmeyen bir aşk mı bu yoksa hiç başlamicak bir aşk için atılan intikam tohumu mu?