(BİR SONRAKİ BÖLÜM BEĞENİ VE YORUM SAYISINA GÖRE GELİCEK. BRĞENİ VE YORUMLAR DÜŞÜK. O ZAMANA KADAR YENİ BÖLÜM ATMAYI BEKLETİCEM.)
***************************************
(İSTANBUL'A DÖNELİ BİR HAFTA OLMUŞTUR VE NİKAH GÜNÜ ALINMIŞ BU KISA SÜREDE DÜĞÜN VE NİKAH İÇİN HER ŞEY EN GÜZEL ŞEKİLDE HAZIRLANIP PLANLANMIŞTIR.
İLYAS VE ÖMÜR İÇİN SÖZ KESİLMİŞTİR.
HAŞMET VE EMİNE İÇİN İSE DÜĞÜNDEN SONRASI İÇİN KONUŞULMUŞTUR.)
___________________________________________HIZIR VE LEYLA İÇİN DÜĞÜN GÜNÜ
ÇAKIRBEYLİ EVİ
Hızır uyanarak toparlanıp yatağa oturur.
Telefona uzanarak açıp Leyla'ya mesaj atar 'Günaydın güzelim.' diye.
Yataktan çıkıp banyoya girer.
Duş alıp kurulandıktan sonra çıkarak dolaptan takımlarından birini alıp üzerine giyer.
Silahını beline takıp odadan çıkarak aşağı iner.
Diğerleri de uyanıp da giyinerek aşağı inerler ve hep beraber masaya geçer otururlar.
Kahvaltı sırasında Hızır'a mesaj gelince telefonu çıkarıp bakar.
Leyla Mesaj : Günaydın sevgilim.
Hızır Mesaj : Heyecanlı mısın?
Leyla Mesaj : Hem de çok Hızır. O kadar mutlu ve heyecanlıyım ki.
Hızır Mesaj : Bende mutluyum Leylam. Adnan gelip alıcak seni kuaför için. Ayarladım ben.
Leyla Mesaj : Tamam sevgilim. Görüşürüz.
Hızır Mesaj : Görüşürüz.
Hızır telefonu ceketinin cebine koyarken İlyas ve Alparslan sırıtırken onlara bakar.
"Ne sırıtıyorsunuz da ikinizde?"
İlyas "Liseli aşıklar gibi kahvaltı masasında mesajlaşmak ne abi da?"
Emine ve Özlem güldüğünde onlara sinirle bakarak
"Sizi evlendirmicem. Hiç birinizi. Kendime de yedi gün yedi gece düğün yapıcam. Ay da bir nikah da tazelicem. Siz kırın dizinizi oturun yerinizde izleyin beni."
İlyas "Sakın böyle bir şey yapma abi. Valla yanarız."
"Yanmak istemiyorsanız yiyin yemeğinizi."
Çayını içerek Emine'ye bakar. "En çok da sen dikkat et abla. Valla vermem seni Haşmet'e.
Emine "Tamam tamam. Sana da şaka yapılmıyor be gardaşım."
"Yapmayın bana şaka falan. Sevmiyorum ben."
Bardağı bırakarak "Abla bu arada Leyla kuaföre geçtiği zaman sen ve Özlem'de gidin. Hatta Ömür'e de haber verin. Bir arada olun ki beklemeyelim saatlerce."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK-I CİHAN-BİTTİ
RomanceBitmeyen bir aşk mı bu yoksa hiç başlamicak bir aşk için atılan intikam tohumu mu?