11. BÖLÜM

381 27 12
                                    

OTEL

Hızır başı Leyla'nın göğsünde uyandığında Leyla'ya bakıp başını boynuna gömerek kokusunu içine çeker. 

Derin bir nefes alıp gözlerini kapar. 

"Bugünü o kadar çok bekledim ki. Senle yaşanan her şey için bekledim. İkimizin de hatalarıyla bekledim. Sonunda seninleyim. Yanımdasın yeniden ve huzurluyum."

Leyla uyanmış sessizce Hızır'ı dinliyordur. Gülümseyerek saçlarını okşar. 

"Bende senle huzurluyum sevgilim. Çok da mutluyum." 

Hızır Leyla'ya bakarak "Sen uyumuyor muydun?" 

Yanağını okşayarak "Uyumuyordum. Kocam kendi kendine ne konuşuyor diye dinliyordum." 

Hızır gülerek dudağını öpüp çekilir. "Çok seviyor kocan seni."

"Bende onu ama acıktım ben. Kahvaltıya inelim."

Hızır gülerek çekilir. "Tamam güzelim. Önce sen al duşunu."

Leyla "Tamam sevgilim." diyerek kalkıp banyoya girer ve duş alıp kurulandıktan sonra çıktığında Hızır girer banyoya. 

Leyla üzerini giyinerek saçlarını tararkan Hızır'da bornozuyla çıkıp dolaptan kıyafetlerini alıp üzerine giyer. 

Hızır silahını beline taktığında Leyla arkasından sarılıp kokusunu içine çekerek "Çok özlemişim kokunu.

Hızır gülümseyerek Leyla'ya döner. Belini sararak "Bende senin kokunu tenini."

"Sen böyle tatlı tatlı konuşursan bırakamam ama ben seni." 

Hızır gülerek "Bunu çok isterdim sevgilim ama halletmem gereken bir iş var. Kahvaltıdan sonra seni eve bırakıp oraya geçicem."

Leyla yüzünü düşürerek "Bu kadar çabuk mu dönüyorsun işe? En azından bugün gitmeseydin."

Leyla'nın çenesini tutup gülümseyerek" İşimi halledim söz hemen yanına gelicem. Tamam mı?"

"Off tamam." 

"Oflama kocana da. Elimde değil ne yapayım gülüm."

"Tamam dedim Hızır işte. Hadi inelim acıktık biz."

Hızır Leyla'nın elini tutar ve beraber odadan çıkarlar.

Aşağı inerek otelin restoran bölümüne geçip kahvaltı servisi isterler. 

FAÇALI EVİ 

Haşmet sabah uyanarak yataktan kalkar. 

Banyoya girip duş alarak kurulanıp çıkar ve üzerini giyinir. 

Silahını beline takıp saatini alarak odadan çıkar. 

Ömür uyanmış masayı hazırlayarak abisini bekliyordur. 

Haşmet aşağı inerek salona girer. "Günaydın Ömrüm." diyerek alnını öpüp masaya oturur.

Ömür gülümseyerek "Günaydın abicim." 

Kahvaltıya başlarlar. Ömür Haşmet'e bakarak "Emine ablayı istemeye ne zaman gidiyoruz biz şimdi? Hızır abi ne dedi?" 

Haşmet çayını içerek "Yarın akşam Allah İzin verirse Ömrüm." 

"Ya düğün?"

"İlyas'la zaman kaybetmeden evlenmek istediğinizi biliyorum Ömür. Böyle sorularla ağzımı yoklama."

AŞK-I CİHAN-BİTTİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin