Satır arası yorumları yapmayı unutmayın!
Umarım beğenirsiniz.Ağustos 2023:
"Kafedeyiz Efdal'la beraber seni bekliyoruz kaç saattir."
"Trafikte sıkıştım kaldım. 10 dakikaya ordayım."
"Hızlı ol."
"Tamam."
Defne telefonu kapatıp yoluna devam etti. Arkadaşlarıyla kahvaltı yapmak için sözleşmişlerdi fakat Defne hem uyuyakalmış hemde trafiğe yakalanmıştı. Nihayet arkadaşına da dediği gibi 10 dakikanın ardından olması gereken yere gelmişti.
Yan koltukta duran çantayı alıp arabadan indi ve hızlı adımlarla kafeye girdi. Cam kenarındaki masada oturan arkadaşlarını görünce oraya doğru ilerledi.
"Günaydın."
"Tünaydın olmasın o. Öğlen oldu hanımefendi"
Boş olan sandalyeye oturduktan sonra mahcup bir şekilde gülümsedi.
"Dün biraz geç uyudum. Sabah da uyanamadım o yüzden."
"Bütün gün beraber vakit geçirirsek seni affedebiliriz." dedi Efdal tatlı bir gülümsemeyle.
"Geçiririz canım. Siz sipariş verdiniz mi?"
"Sen gelmeden hemen önce verdik."
"Hızlı gelse bari. Kurt gibi acıktım."
Duru imalı imalı baktı arkadaşına.
"Erken gelseydin kahvaltını da erken yapmış olurdun."
"Off Duru yüzüme vurup duracak mısın bunu?"
"Neden olmasın?"
Defne konuyu uzatmak istemediği için cevap vermedi. Zaten hemen ardından garson siparişleri getirmişti.
"Sucuklu yumurta yok mu Efdal?"
"Onu unuttum ben galiba."
"Leyla mısın sen?"
"Evet, Mecnun'umu düşünüyorum."
"Aman, hemen de topu kendine çevir."
Garson son tabakları da getirdikten sonra tam gidiyordu ki Defne durdurdu.
"Pardon, sucuklu yumurta da alabilir miyiz lütfen?"
"Tabi efendim."
Defne hemen sağ tarafında bulunan sepetten kızarmış ekmeği alıp üzerine en sevdiği şey olan vişne reçelini sürmeye başladı. İşi bittikten sonra bıçağı tabağa geri bırakıp hayranlıkla yemeye başladı. O esnada ise Efdal ve Duru kaşları çatık bir şekilde onu izliyordu.
"Kıza bak ya reçelle aşk yaşıyor."
"Nikahına da alır yakında."
"Çok konuşuyorsunuz siz. Susun da yemek yiyin."
••••
"Defne buraya yeni birisi mi taşınıyor?"
Genç kadın arkadaşının yönelttiği soruyla beraber hemen yan eve döndü. Baştan aşağı siyaha boyanmış bir villaydı. Yeni yapılmıştı ve arkadaşları da pek fazla haz etmezdi bu evden. Çok korkutucu duruyordu.
"Sanırım öyle, baksana satılık yazısı kaldırılmış. Dünden beri değişik değişik adamlar girip duruyor zaten."
"Garip."