Satır arası yorumları yapmayı unutmayın!
Umarım beğenirsiniz.Genç kız güneş batarken bahçeye çıkmış ve sessizliğin verdiği huzurla kahvesini yudumluyordu. Gözleri yan evi bulunca aklına Ömer ile yaşadığı anılar gelmişti.
Ekim 2016:
"İstemiyorum." dedi nazlı nazlı.
"Sevgilim inat etme hadi. Bak çok beğeneceksin."
Ömer Defne'ye midye yedirmeye çalışıyor, Defne ise burun kıvırıyordu.
"Hayır."
"Hadi Defne."
Defne Ömer'in ısrarlarına daha fazla dayanamamış, hızlıca birini ağzına atmıştı.
"Nasıl?"
Defne başta ekşimiş olan suratını yavaş yavaş normale döndürmüş, gülümsüyordu.
"Ay bu çok güzelmiş."
"Ben demiştim."
••••
"Midem bulanıyor Ömer."
"Bekle beni."
Ömer Defne'yi bankta bırakıp gitmişti. Defne ne olduğunu anlayamadan 10 dakika içinde geri gelmişti. Elinde bir poşet vardı.
"Bu ne?"
Poşetin içinden yeşil elmayı çıkarıp uzattı Defne'ye.
"Elma. Hadi ye hemen. İyi gelir midene."
Defne şaşırarak baktı sevgilisine.
"Emin misin?"
"Tabi ki."
••••
"Ne habersin ne Türk'sün
Seni gören yollara dökülsün."Defne susmuş, Ömer devam etmeye başlamıştı şarkıya.
"Kul oldun, köle oldun
Kurşun geçirmez cam oldun."Bu kez beraber devam ettiler.
"Bütün dünya izler durur
Afet-i azam bekler durur
Hedefini al, piyasanı al, her şeyi al.""Yandı dertler, bitti tasa
Ben kurbanım bu cambaza
İki gözüm kadar eminim, sen yoksun."Karaoke alanında şarkı söylüyorlardı. Bugün Ömer'in doğum günüydü. Beraber kutladıkları ilk doğum günü.
Ağustos 2023;
Defne çalan zil sesi ile birlikte geçmişten sıyrılıp kapıyı açtı. Fakat tahmin edemeyeceği bir şey olmuştu. Kapıda kimse yoktu. Yanlış duyduğunu düşünürken gözleri yere kaydı. Bir kutu duruyordu.
"Ne alaka bu?"
Kutuyu yerden aldıktan sonra etrafa göz gezdirdi. Bırakan kişiyi görmeyi ümit ederek. Herhangi bir hareketlilik olmadığını görünce kapıyı kapatıp bahçeye döndü.
"Bakalım neyin nesiymiş bu?"
Çimlerin üzerine oturup bağdaş kurdu ve heyecanla kutuyu açtı. İçinde koca bir kavanoz vişne reçeli vardı.
"Duru dalga geçmek için mi gönderdi bunu?" dedi kendi kendine.
Yakınları bunu ne kadar çok sevdiğini bilirdi. Duru da genel olarak dalga geçerdi Defne'yle bu konuda. Kutunun en uç kısmına kayan kaşığı da alıp kutudan çıkardı.