Satır arası yorumları yapmayı unutmayın!
Umarım beğenirsiniz.🍀
"Ömer..."
"Hmm?"
"Ömeeer..."
Defne uyuyamamış işaret parmağıyla Ömer'in çıplak göğsünde dairesel hareketler yaparken onu uyandırmaya çalışıyordu.
"Yaaa Ömeeer."
Ömer tekrar cevap vermeyince Defne bu kez yatakta oturur pozisyona gelmişti.
"ÖMER!"
Genç adam kafasını başka yöne çevirdi.
"Ne istiyorsun Defne?" dedi boğuk sesiyle.
"Uykum yok benim."
"Saat gecenin 2'si ama güzelim."
Defne yastığa kafasını geri koyup tavanı izlemeye başladı.
"Olabilir."
Genç kız Ömer'den ümidi kesmişken ani bir hareketle kendisini Ömer'in altında bulmuştu.
"N-napıyorsun?"
Ömer burnunu Defne'nin yanağında gezdirip soluğu boynunda aldı.
"Uykum yok demiştin."
Yutkundu genç kadın.
"Hıhım."
Parmağını sevgilisinin kızıllıklarına götürüp nazikçe parmağına doladı saçlarını.
"Ben diyorum ki..."
"Ne diyorsun?" dedi Defne Ömer'in sözünü keserek. Ömer ise munzurca gülüp kesilen cümlesine devam etti.
"Diyorum ki senin uykunu getirecek bir aktivite yapalım."
"Film mi izlemek istiyorsun?"
Ömer kafasını iki yana salladı. Elleri Defne'nin beline koyup hızlı bir hareketle yerlerini değiştirmişti. Ömer uzanıyor, Defne ise onun üzerinde oturuyordu.
Parmaklarını Defne'nin geceliğinin açık bıraktığı bacaklarında gezdirdi.
"Yok onu istemiyorum."
"Sen beni mi yiyorsun?" diye sordu Defne sinirle. Kurduğu cümle ise Ömer'i güldürmüştü.
"Doğru yere ayak bastın, yiyelim seni."
Ellerini genç kızın bacaklarından çekip ensesine yönlendirdi ve dudaklarına yapıştı. İkisi de bir süre birbirlerinin tadını çıkarırken Defne kendisine baskı uygulayan sertliği hissedince geri çekilip Ömer'e alayla baktı.
"Kusura bakma paşam, evlenmeden ol-maz."
Kendini yatağın boş tarafına atıp üzerine pikeyi çekti.
"Ama.." Ömer Defne'den böyle bir hamle beklemiyordu.
"Uykum geldi benim, iyi geceler sevgilim." cümle sonuna genç adamın dudaklarına küçük bir öpücük koyup gözlerini kapadı. Ömer'se yenilmişlik hissiyle yataktan kalkmış, banyoya ilerlerken kendi kendine konuşuyordu.
"Beni şu duruma getirip bıraktığına inanamıyorum Defne."
••••
Genç kadın gözüne çarpan keskin ışıkla beraber istemese de açtı gözlerini. Başını sağ tarafına çevirdi fakat gördüğü tek şey koca bir boşluktu. Ömer çoktan uyanmış ve odadan çıkmıştı anlaşılan.