Prolog

888 22 3
                                    

Przez całe dzieciństwo nie pragnęłam niczego niż miłość rodziców i tony zabawek z osiedlowego supermarketu. Marzenia o tak wspaniałym życiu małej dziewczynki z Cambridge zostało zburzone przez niewiadome zniknięcie matki, która była moim bezpieczeństwem. Musiałam zmierzyć się z brutalnym życiem dużo wcześniej, niż sobie to wyobrażałam. Stając się nastolatką postawiłam sobie cel. Znaleźć prawdziwą przyczynę śmierci matki. Z ust wielu słyszałam różne wersje co tak naprawdę się z nią stało. W żadne nie wierzyłam. Chciałam dowieść, że się mylili. Że było inaczej. Że to oni ją zabili, a nie uciekła. Moje życie było na swój sposób poukładane i dobre do momentu kiedy jedno spotkanie z tajemniczym chłopakiem nie zamieniło je w piekło. On złamał i zdeptał z ziemią moją maskę. On sprawił, że stałam się krucha i słaba. Stał się moim grzechem i aniołem. Uratował mnie i zniszczył doszczętnie. Kochałam go i nienawidziłam. On spowodował, że nastał mój koniec. 

Hejka! Jestem bardzo zestresowana, więc przepraszam za ewentualne błędy. Kochani moi chciałabym wam bardzo podziękować, za taką aktywność na moim tik toku R9tnna. Jesteście niesamowici! W krótkim czasie zebrało się was tam tyle, że byłam w szoku. Chciałabym wam podziękować, że jesteście i czytacie historię Elizabeth i Gabriela. Mam nadzieję, że wam się spodoba i zostaniecie z nimi do samego końca. Również chciałam wam przekazać, że pierwszy rozdział Love is a Monster będzie W NIEDZIELĘ 23.07 O GODZINIE 16.00.

Zachęcam was różnisz do zaobserwowania mnie na innych social mediach oraz nagrywania tik toków z dźwiękami z książki pod hasztagiem #LIAM.

Dziękuję, że jesteście i do zobaczenia jutro!

Love is a monsterOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz