04072023
-
"Prens Lee Hyunjae ölmek üzere."
Juyeon aklındaki düşüncelerden, seslerden ve görüntülerden kurtulmak istercesine daha hızlı koşmaya başlamıştı.
"İlk gençlik çağlarınızda çok yakındınız bu nedenle bilmeniz gerektiğini düşündük."
Toprak örtüsü sonbaharın yapraklarıyla gizlenmiş, dağlar sislenmiş ve ağaçlar, rüzgarın davetiyle dansa kaldırılmıştı.
"Tahtın tek varisinin ölümü muhtemel görünüyor. Kraliçe ise oldukça yaşlı. Yakında yıkılmaya yüz tutmuş bir krallıkla ilişkilerimizi derhal sonlandıracağız."
Yüzüne esen kuvvetli rüzgara inat dünyayı ayakları altında ezmeye yemin etmiş Juyeon ise Tanrının doğa için hazırladığı ve insanları kabul etmediği büyülü balonun içerisinde dışlanmayı göze alacak kadar kaçmak istemişti.
"Fakat uzun yıllardır kurduğumu dostluktan ötürü, Prens Lee Hyunjae'yi son nefesini vermeden önce şifalı topraklarımızda misafir etmemiz gerektiğini düşündük."
Sis öyle yoğundu ki ardındaki muhafızlar değerli prenslerinin izini çoktan kaybetmişlerdi.
"Dünyanın her yerinden çeşitli şifacılara başvursalarda Lee Hyunjae'nin durumunda bir gelişme olmamış. Bu nedenle bir umudumuz yok fakat dostluğumuzun nişanesi olarak teklifte bulunmak istiyoruz."
Ölüm sessizliği kulaklarını çınlatmıştı. Yalnızca koştuğu için ayaklarının altında ezilen yaprakların hışırtısı vardı. Derince bir nefes almak istesede bunu yapamamıştı.
"Kendisine teklifi sizin götürmeniz üzerinde konuşuyorduk. Prensin güvenliği konusunda fazlasıyla endişeliler. Yalnızca size güveneceklerini biliyorsunuz."
Çıktığı uzun yolculuğun ardından kesilen mektupların, biten sohbetlerin nedenini ani dönüşüyle öğrenmek bir okun ucundaymış gibi hissettirmişti.
"Sevgili Prens hazretleri, yolculuğunuzu böldüğümüz için üzgünüz. Size daha iyi bir karşılama sunamadığımız içinde öyle."
-
04072023
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ölüm nelere kadir / Jujae
FanfictionAsil Prens Lee Hyunjae, henüz nefes alıyorken tadar ölümü.