- 21

19 3 41
                                    


28042024

-

"Krallıklarının tek varisi ölüyorken, kraliçe yeterince yaşlıyken işlerin onların tarafında iyi ilerlediğini düşünemeyiz değil mi?"

"Prens Hyunjae'nin sağlık durumu hakkında bilgilendiriliyor musunuz ki?"

Juyeon'un sorusuna karşın Chanhee beklenmedik tavrına kaşlarını çatarken, Kral olan gülümsemişti

"Pek değil. Bilgi alabilsek güzel olurdu elbette fakat sevgili oğlum, prensi herkesten gizlemekle meşgul."

Chanhee ve Juyeon'la özel olarak yemek yeme teklifi sunan Kral, iki yorgun gencinde karınlarını doyurması konusunda endişeli değildi. Konuşmak istedikleri vardı yalnızca.

"Baba."

"Kraliçenin tahtını kardeşine bırakacağı söyleniyor."

"Ne?"

Henüz aldığı haberi iki kıymetlisiylede başkalarından duymalarını istemeksizin paylaşmıştı. Sakinliğini korusada tıpkı aynı masayı paylaştığı bedenler gibi zihni düşüncelerle doluydu.

"Bende şaşırdım sizin gibi. Fakat haberler doğru gibi görünüyor. Kardeşi, Ji kralının yakın bir zamanda tahtını oğluna bırakacağını biliyorduk. Kraliçe son görevi olarak gördüğü halkını kardeşine ve onun sağlıklı geleceğine emanet etmek istemiş olmalı."

Prens Hyunjae'yi, şimdi uğruna canını verebileceği oğlundan çok daha önce tanırdı Kral. Tıpkı Chanhee, Varis Ji ve Kevin gibi. Zamanın nasılda akıp geçtiğini düşünürdü bazen. Kaybettiği öz oğlu onlarla büyümüştü. Uzun süren dostlukları sayesinde barışla büyümüştü her biri.

"Oğluna bunu nasıl yapar?"

"Neden yapmasın? Bir varise sahip olamama yükünün ne kadar acı verici olduğunu tatmak istemezsiniz emin olun. Ailemi kaybettiğimde, neredeyde her şeyin sona erdiğini düşünmüştüm."

Derince bir nefes aldı. Ailesini kaybettikten sonra, hiçbir şey eskisi gibi olmamıştı. Şifalı topraklarında ailesini maharetli bir şifacının zehri yüzünden kaybetmiş, sahip olduğu güç Prens Hyunjae'nin büyüdükçe kazandığı şöhretle ellerinden alınmış ve sınıra yakın topraklarına saldırılar düzenlenmişti.

Her şeye sahipken, koca bir boşluk ve yalnızca acı kalmıştı gerisinde. Toparlanmak zor olmuştu. Ve duyguları, düçünleride değişmişti.

"Varis Ji'ye gelecek olursak, kendisi ziyaretimize uğrayacak. En iyi şekilde karşılamanızı umuyorum."

Kadehini parmakları arasına alırken gülmüştü gözleri sessizliğini koruyan genç lordu bulduğunda.

"Varis Ji bana hep küçüklüğünüzü hatırlatıyor lord."

"Birlikte büyüdük."

"Chanhee ve Changmin henüz çok küçüktüler. Ailemi kaybettiğim o korkunç yas zamanında birlikte üzülmememi ve kuzeyi sonsuza dek koruyacaklarını söylemişlerdi. Küçük cesaretleri ve krallığımıza olan sevgileri bir kan bağına ihtiyacım olmadığını anlamama yardımcı olmuştu."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 11 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ölüm nelere kadir / JujaeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin