- 19

26 4 38
                                    


30012024

-

"Burada olmamı istemediğinizi biliyorum."

Chanhee uykusuz gözlerini sabırla kapatıp açarken derince bir nefes alarak bakmıştı yanındaki prensine.

"O halde şimdi burada olmamamız gerekirdi."

At arabasının yağmurlu bir fırtınada çıkardığı gürültüye, yaydığı gerici hisse rağmen sakin çıkmıştı Chanhee'nin sesi.

"Lord Choi."

Halsiz ve yorgun hissediyordu. Ses vermek, hatta iletişime dahi geçmek istememişti değer verdiğiyle. Kollarını göğsünde birleştirerek sakince devam etmişti Hyunjae için endişeli ruhu izlemeye.

"Size neden kızgın?"

Samimiyetle çıkmıştı sorusu. Merak ediyordu çünkü. Yolları uzundu ve Chanhee daha fazla konuşmak istemiyordu. Juyeon'a susacağı ya da sadece huzurlu sesini dinleyebileceği sorusunu bu nedenle sormuştu.

Güzelim yüzünde gidip gelmişti prensinin keskin gözleri. Sonrasında derince bir nefes alarak dönebilmişti önüne.

"Bilmeniz gerekmez mi? Onun dostusunuz."

"Siz ayrılmadan önce, orduya savaş için verilecek olan eğitimler adına gönderildim. Dostuma veda etme şansım olmadı mektuplaştık yalnızca. Hastalığının ilk zamanları size haber verilmesini dahi istemedi. Ve elbetteki bu konu üzerindeki sorularım yanıtsız kaldı."

"Savaş istemediği ortadayken yalnızca bunun için ayrıldım topraklarımızdan. Cevabını bilmiyor musunuz sahiden?"

"Ordumuzu savaş için hazırladığımı biliyordu, buna rağmen bana karşı öfkeli değildi."

"Siz emredileni yapıyordunuz çünkü."

"Demek sizde bilmiyorsunuz bu kırgınlığın nedenini."

Gülmüştü her ikiside. Choi Chanhee Kuzey uğruna her şeyini feda ederdi. Hyunjae, eğer prens olan kişi Juyeon değilde Chanhee olsaydı çoktan büyük bir savaşın ortasında olacaklarını çok iyi bilirdi.

Konu Juyeon'du. Farklıydı kızgınlığı.

"Gitmemi istemedi. Barış ortamını korumak istedi."


"Ordunuz geçen yıllara göre bu denli güçlendiğinde mi dost topraklarında Seyehat etmek istiyorsunuz Kuzey Prensi? Yalnızca bir seyahat değil. Uzun süreli bir Seyahat, keşif."

"Savaş olmayacak."

"Kuzey hiçbir zaman sözünü tutmaz, kurallara uymaz. Niyetinizin belli olmadığını mı sanıyorsunuz?"

"Şu an sahip olduğunuz krallıkta bu şekilde kazanıldı."

"Dostumuzun kanını dökmedik. Halkınızı huzurla yaşatmak varken bu yaptığınız yalnızca aç gözlülüğe girer."

"Prens Hyunjae."

"Gitme Juyeon."

"Belkide, size yakıştıramadı savaşı."

ölüm nelere kadir / JujaeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin