04082023-
"Buna asla müsade edemem."
Kevin stresten ve sinirden terlemiş saçlarını geriye doğru tararken, ellerini beline atarak bakmıştı karşısındaki prense.
"Şifacının kendisi kralın ellerinde öldü üstelik. Ailesine nasıl güvenebiliriz? Bizden nefret ediyorlar. Kuzey mensubu olmasan dahi burada sevilen saygın bir prenssin."
"Sadece son kalan seçeneğimi değerlendiriyorum. Henüz bir karar vermedim."
"Kraliçede hastaydı biliyorsun. Şifa beklerken zehirlendi ve acı içinde öldü. Geçerli hiçbirbir nedenleri yoktu."
"Katilin kendisinden yardım istemiyorum Kevin."
"Babasına sadık biridir. Onu iyi tanırım."
Derince bir nefes aldı gözlerindeki yorgun gözlerle. Bulundukları odanın kapısını kapadı sonra aceleyle.
"Canın çok yanacak."
"Biliyorum."
"En az ölüm kadar sancılıdır verdiği acı. Ölmek için yalvarabilirsin inan bana."
"Biliyorum."
"Tüm bunların sonunda iyileşeceğinin bir garantisi dahi yok. Daha önce tedaviyi kaldırabilen biri olmadı. Bu nedenle seçeneği dahilinde bile değildir hiçbir şifacının."
"Kevin."
"Üstelik seni zehirlemeyeceğine inanmak zor."
Cümlesinin ardından sessizleşmişlerdi bir süre. Kevin duraksarken sormuştu hızla.
"Ya zehirlerse seni? Ya hiçbir şey yapamazsak?"
"Hiçbir şey yapmadan ölümü beklememden iyidir."
"Sonucu belirsiz olan bir tedavi için canının deli gibi yanmasını istemiyorum. Bünyen bunu kaldırabilir mi bilmiyorum."
"Ağrı kesicilerle idare edemez miyim?"
"Vücudundaki tüm organlar sadece içindeki zehri atmak için çalışacak. Ağrı kesiciler durumu yavaşlatır hatta ilacı zehre bile dönüştürebilir. Gündüzleri belki daha hafif geçer fakat gecelerini düşünmek istemiyorum."
Apar topar çıkmıştı sarayından. İki değer verdiği prenside gitmelerini asla istemediği yerde buluşu şaşırtmamıştı genç soyluyu.
Elleri ve kolları bağlanmış hissediyordu. Ölümü çok yakın olan Hyunjae'nin ise nasıl hissettiği konusunda empati yapmak...
Yinede acı içerisinde kıvranarak ölebileceği ihtimalini çıkaramıyordu aklında. Soylu bir prensin sefil bir şekilde ölmesini düşünmek istemiyordu.
Yanında getirdiği şurubu sıkıştırdı prensinin ellerine.
"Nefes almanı kolaylaştırır bir süre için. Düşünebileceğin kadar çok düşün söylediklerimi."
-
04082023
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ölüm nelere kadir / Jujae
FanfictionAsil Prens Lee Hyunjae, henüz nefes alıyorken tadar ölümü.