- 18

19 2 0
                                    


27012024

Flashback

-

"Prens Lee Juyeon?"

"Bu sıralar sık sık uğrar oldular kütüphanenize. Kendi sarayından çok orada vakit geçiriyor."

"Kitabı benim istediğimi söylemediniz mi?"

"Bitirdikten sonra bizzat kendisinden alabileceğinizi söyledi."

Hyunjae şaşkınlığını koruyamadan sıcak bir gülüş sunarken odasının camına vuran kar taneleri hızını arttırmıştı.

"Affedin prens hazretleri fakat Kuzey Kralı çıldırmış olmalı. O prensin asil kanına sahip olmadığı çok açık."

Masasının üzerinde duran sönmeye yüz tutmuş zayıf mumdaydı gözleri. Kendisiyle bir dostuyla konuşuyormuş kadar rahattı kitaplarını getiren hizmetlisi. Saray halkı pek severdi prenslerini. Şikayetçi değildi Hyunjae.

"Kuzey Kralı hep anlaşılması zor olmuştur. Yine de Prens Lee konusunda aynı fikirde değilim."

Sönmüştü zayıf mum ateşi. Güzelim gözleri cümlesinin ardından şaşıran hizmetliyi bulduğunda gülümsemişti sakince.

"Lord Choi dahi hazetmiyor ondan. Tahtını elinden alması bir kenara, gözlerindeki öfke çok açık."

"Bu denli endişelenmeyin. Kuzey mensubu değilsiniz sonuçta. Üstelik hala dostumuz olan bir krallık orası."

"Prensi henüz tanımıyoruz. Davette kılıcınızı yere sermesi hiçbir krallık için iyi bir izlenim bırakmadı."

"Açıkçası sürekli kazanmaktan sıkılmıştım. Dost krallığımızın güçlenmesinde bir sorun görmüyorum."

"Kraliçe bu şekilde düşünmüyor. Prense karşı bu denli kibar olmanız ve ona yardım etmenizden memnun değiller."

"Neden ona düşmanca davranayım henüz tanımıyorken?"

"Sorunda bu ya prensim! Bu zamana kadar tüm varisleri tanırdık! Halktan biri ve gözlerinin keskinliğinde o asiliği görebilmek mümkün."

Ün salmıştı keskin gözleri. Güzelliğinden konuşulurdu hep. O gözlere uzun uzun bakabilme şansını elde etmişti Hyunjae. Belkide bu nedenle hep düşünür olmuştu Prensi. Fakat çoğunluğun aksine, tek bir nefret zerresi yoktu ona karşı ruhunda.

"Kuzey Kralı uzun süredir yalnızdı ve bir varise hasretti. Chanhee gibi eksiksiz birine rağmen Prensi seçti. Ona güvendi ve asillerin arasına aldı. Zayıf biri değil ve en az Chanhee kadar güçlü. Yalnızca zamana ihtiyacı var."

Derince bir nefes aldı.

"Chanhee'nin de onu kabullenmeye."

"Lord için üzülüyorum. Kuzey'e aşık biridir ve en uygun varisti. Duyduğuma göre kral ona özellikle prensiyle ilgilenmesi için ricada bile bulunmuş."

ölüm nelere kadir / JujaeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin