- 7

38 5 10
                                    

10072023

-

"Mucizeler yaratmayı dilerdim."

Kevin, artık tüm gücünü yitirmiş prensin durumu hakkında yorum yapıp yapmama konusunda kararsızdı. Hyunjae'nin ruhsuz gözlerinden çektiği bakışlarını dostuna çevirmişti.

"Önerdiğimiz tedaviler daha önce defalarca kez uygulanmış fakat bir sonuç almaktan ziyade..."

"Durumum daha da kötüleşti."

Hyunjae uzun zamandır görmediği eski dostunun cümlesini tamamlarken gömleğinin bileklerindeki düğmeleri ilikleyerek ayağa kalkmış, gözlerinde yalnızca dayanılmaz bir acı gördüğü Kuzey Prensinin tam önünde durmuştu.

"Sen gerçekten ölüyorsun Hyunjae."

"Ben gerçekten ölüyorum Juyeon."

Fısıltısı, Juyeon dışında odadaki kimse tarafından duyulmamıştı fakat Kuzey prensi için bir fısıltıdan öte, kulağında artık pes etmesi için yankılanıp duran bir bağırıştı. Yutkunamamıştı bile. Kelimeler boğazına düğümlenmişti.

"Kral Lee bir elçi göndermiş. Artık bizimle olan dostluğunu bitireceğinden söz ediliyor. Bu zamana kadarki dostluğunuzun son nişanesi olarak beni eskiden sık sık geldiğim topraklarda misafir etmek istemişler. Nede nazik."

Sinirleri bozulmuşçasına gülmüştü.

"Civarın en güçlü prensi ve Taht varisini küçük düşürmek için yapılan iyi bir hamle değil mi? İstediğinizi vermeyeceğim fakat endişe etmeyin. Güç artık sizin."

Konuşmasına izin vermeyecek kadar öfkeliydi sesinin sakinliğine kıyasla. Onu daha ilerisi için durduran tek şey gözleriydi değer verdiği bedenin. Hiç dönmemesi gerekliydi belkide Juyeon'un. Kevin'a selam vererek ayrılmıştı yanlarından Hyunjae.


Değerli prensinin başından beri gelmeyi kabul etmediği topraklar Juyeon'u ilk defa utandırmıştı. En büyük umudu kendi krallığının sağlık sistemiydi fakat onlar dahi umutsuzdu. Hyunjae'nin bir yere gitmesine gerek kalmamıştı.

Güçlü Prens, güçsüzce ve acıyla öleceğini binlerce defa farklı insanlardan yeterince duymuştu. Ve yalnızca Juyeon için buna yeniden katlanmıştı.

"Neden döndün?"

Hyunjae'den sormasını beklediği cümleyi Kevin'ın sesinden duymak sarsmıştı zihnini. Kafasını kaldıramazken devam etmişti arkadaşı.

"Neden ona acı çektirmeye devam ediyorsun?"

"Yardım etmeye çalışıyorum."

"Bu yardım değil."

"Sana güvendim."

"Dostumun durumunu takip etmediğimi mi düşünüyorsun? Ne kadar hasta olduğunu herkes biliyor. Tedaviler yetersiz Juyeon."

"Mucizeler yarat Kevin."

-

"Prens Lee Hyunjae!"

Juyeon kendisini duymamazlıktan gelen prensin önüne geçerek tam karşısında durmuştu nefes nefese kalmışken.

"Seslenişinize yanıt vermiyorsam bu sizi görmek istemediğim anlamına gelir."

"Yalnızca bir seyehat."

"Ordunuz geçen yıllara göre bu denli güçlendiğinde mi dost topraklarında Seyehat etmek istiyorsunuz Kuzey Prensi? Yalnızca bir seyahat değil. Uzun süreli bir Seyahat, keşif."

"Savaş olmayacak."

"Kuzey hiçbir zaman sözünü tutmaz, kurallara uymaz. Niyetinizin belli olmadığını mı sanıyorsunuz?"

"Şu an sahip olduğunuz krallıkta bu şekilde kazanıldı."

"Dostumuzun kanını dökmedik. Halkınızı huzurla yaşatmak varken bu yaptığınız yalnızca aç gözlülüğe girer."

"Prens Hyunjae."

"Gitme Juyeon."

-

25072023

ölüm nelere kadir / JujaeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin