6∫uncles∫

1.9K 137 92
                                    

5 Bölümde 1000 izlenme neredeyse.Bunun emeğimle olduğunu biliyorum lakin 4.cü ficimin olmasınında bir katkısı vardır değil mi?

İlk Skz ageplay kurgusu olduğu için dikkatimi tamamen vererek yazıyorum, anlamsız tek bir bölüm bile olmasını istemiyorum.

Teşekkürler!!

-

Tanrısal bakış açısı ile.

Felixin Seungminle tanıştığı günün üstünden 3 hafta geçmişti.Bu süreçte ikiside sürekli bebeklerinin yanında olup onunla ilgilenmişti.Yongbok'un onlara alıştığını görmek ikisinide çok mutlu ediyordu.

Bugün üyeler sonunda Yongbok'u görmek için geleceklerdi.

Felix sürekli seslerini duyduğu amcalarını merak ediyordu..

ve bu yüzden uyandığından beri babalarına hiç sorun çıkartmamıştı.Şu an istediği kıyafeti giymek için 40 takla attığını varsaymazsak..en baştan alalım.

Yongbok'un anlatımı ile

Bugün beni annem uyandırmıştı.Babam Seungminin annem olduğunu söylüyor.Bu yüzden bende annem diyorum.Her ne kadar o izin vermesede..

Ağlamamı kesmek adına beni kucağına aldığında konuşmuştu

-Günaydın bebeğim, seni uykundan alıkoyduğum için üzgünüm..Bugün kim gelecek biliyor musun

Annemin dediklerini dinlerken başımı çiğnediğim omzundan çekip ona bakmıştım.

-Çatma o kaşlarını

Gülmüştü bana..

-Amcanları merak ediyor musun bakalım?

Aldığım cevapla gülümserken çok geçmeden bez değiştirme masasına yatırılmıştım.

İşte bundan nefret ediyorum! Çok fazla sinir bozucu!

-Bebeğim lütfen zorluk çıkarma, daha yemek yapacağız

dinlemiyordum.Neden dinleyeyim ki? mümkün olduğunca karnını tekmeliyordum.Hareketlerim birazda olsa normale döndüğü için istediğimi yapabiliyordum.

-Yavrum rahat dur

elimdeki Bbokari civcivimi üstüne fırlatmıştım.

-Anlaşıldı.

Ne? anlamayan gözlerle bakıyordum anneme.Beni yeniden kucağına aldığında yeniden koymuştum omzuna başımı.Çiğnemeğe başlamıştım.Sanırım bu yarışı ben kazanmıştım!

Babamın yanına geldiğimizde o üstünü çoktan değişmişti.Annem babamın kulağına bir şeyler fısıldadıktan sonra beni onun kucağına vermişti.

Neden ki 

Yeniden bez değiştirme masasına yatırıldığımda sessizce ağlamaya başlamıştım, sesli ağlarsam babamın kulakları acırdı çünkü.

-Duyduğuma göre, anne'yi üzmüşüz?

Ben üzmedim annemi..

-Bir daha bu hareketi tekrarlarsan sana yardım eden bir baban olmayacak.

.....

-Aşağı indiğimizde annene sıkıca sarıl tamam mı aşkım

Minik-minik kafamı salladığımda yeni bezimi kapatmıştı.Ses çıkarmıyordum

Çünkü bu lanet olası yakışıklı adamın kaslı ve ciddi yapısı beni korkutuyor!

-Aferin prensime

Eternity-||MinChanLix||- ༆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin