9∫first word∫

1.6K 143 149
                                    

Küçük bir duyuruu

İçinde; smut, mpreg,ageplay, pov hikayeleri. vs olan bir Oneshots kitabı çıkardım.Şans verin lütfen! Bu kitabımda ageplay fanı çok olduğu için özellikle ageplay ekledim, seversiniz umarım.

---

OY ATMAYANLARIN BEN AMK, YORUM YAPMAYANLARIN BEN AMK.Saygılar.

Chan, bebeğinin oflayarak şişirdiği yanağını görünce kulpu bırakmış, emziği hızlıca çıkarıp bebeğinin dudaklarına sıkı bir öpücük bırakmıştı.

-Tatlılığına dayanamıyorum bebek! ama gitmem gerek.

Şirin başlayıp otoriter bitirdiği cümlesinden sonra yaklaşık 10 dakika sonra evden çıkabilmişti.

Yüzündeki gülüş tamamen silinmiş, uçup gitmişti saniyeler içerisinde..Kapıda onu bekleyen aracın arkasına binmiş ve Jennie'nin ona baş selamı vermesini izlemişti.

-Efendim, Jisung bey tüm partları dağıtalı yaklaşık 1 ay oluyor ve tüm üyeler seslendirmeleri bitirdi.Super bowl* partlar yenilendi ve herkes seslendirmeyi bitirdi, sizin istediğiniz gibi.

-Çekimlerin hepsi bitti değil mi

-Elbette, Başlık şarkısı S-Class, Topline, Get lit , DLC , FNF çekimleri bitti.Youtiful çizgi roman şeklinde olacağı için çekimi iptal ettiler.

-Güzel.Peki Felix?

-O-o konu biraz karışık.Daha fazla bilgi edindikten sonra detaylıca anlatmak isterim

-Nasıl yani

-Bana zaman verin lütfen.

-Pekala, çabuk ol.

24 Dakikanın ardından şöför kapıyı açıp Chan'e yol vermişti.Chan çıktığı gibi gözlüğünü takarak adımlamış,şirkete girmişti.

-Merhaba efendim

Çalışana kısaca eliyle selamlaşmayı es gelmesini belirttiğinde sorusunu sormuştu.

-JYPE nerede

-Oh, toplantı odasında tüm üyelerle birlikte sizi bekliyorlar.

direkt olarak Park Jinyoung'un şirkette olduğunun bilinci ile toplantı odasına adımlamıştı.Şimdi Seungmin dışında tüm üyeler buradaydı.Seungminle alakalı sıkı bir yalan uydursa iyi olacaktı.

---

Felixin anlatımı ile

Sütümü içmiştim ve telefondan gördüğüm kadarıyla saat öğlen 1'e geliyordu.Saatin hızlıca 5 olmasını ve babalarımın çalıştığı şirkete gitmek istiyordum!

Ama şimdi tek istediğim bu can sıkıntımdan kurtulmaktı.

Aynı koltukta olduğum ama benim diğer ucumda olan anneme bakmıştım, benim için açtığı çizgifilmi izliyordu! koca bebek!Ben bile izlemiyordum, gerçi hangi bebek bu saçma şeyi izliyorki? bence kötü.

Beni yatırdığı yerden usulca kalktım ve dengemi kaybetmemeye çalışarak kucağına bindim anamın

Bena baksana ulan!

İlgisini hala çekmemiş olmalıyım ki bana bakmıyordu bile.Son çare olarak yaklaşıp dudağına saliselik bir öpücük kondurmuştum.Her ne kadar, her zamanki gibi çileğe dönüşme işlemim başlasada, hoşuma gidiyordu babalarımı dudaktan öpmek..özel gibi..

Başarmış olacağım ki anında bana bakmıştı

-Oğlum?

Ne var?

Eternity-||MinChanLix||- ༆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin