16∫travel∫

1.2K 116 362
                                    



-Olmaz bebeğim.Tehlikeli

-I-ıhh!

Chan derin bi nefes alarak yenilgisini kabul etmişti.Yavaşça Yongbok'u Seungminden alıp valizin üstüne oturtmuştu.

-Oldumu güzelim?

-Oydu

Chan Felixi sırtından düşmemesi için tutarken valiz verme sırası onlara gelmişti.

Her biri 20 Kiloyu aşmadığı için rahatça geçirilirken Felixin oturduğu kalmıştı tek.

-Gel bebeğim.

Felixi almak için eğilirken Felixin koala edasıyla valizin kulpuna yapışmasıda bir olmuştu.

-Tamam o zaman herşeyin burda kalsın bizde gidelim

-hayıy..

-O zaman babaya gel bebeğim?

Bu sefer Chanın kucağına geçen Felixle hızlıca işlerini bitirip bekleme alanına geçmiştiler.

-Acıktın mı aşkım? (Seungmin)

-Hayıy

Seungmin kafasıyla onayladığında uçaklarının kalkacağının anons'u ile gitmeğe başlamıştılar.

Yavaşça yerlerine geçerken Felix, merakla dışarıya bakmaya başlamıştı.

-Baba..

Seungmin kucağında olan bebeğinin yanağına sıkı bi öpücük kondururken onaylar mırıltılar çıkarmıştı.

-Efendim bebeğim

Felix artık yerde hızlı gitmeğe başlayan uçakla bakmayı kesip babasına sıkıca sarılmıştı.

-Korktumu benim güzelim? hm?

Felix kafasını hayır anlamında sallarken Seungmin sırtını okşamaya devam etmişti.Koltuklar ikili olduğu için Chan karşı taraflarında kalıyordu.Her ne kadar Yongbok sadece kucakta kalacak olsada buna izin verilmiyordu.

-Korkma bebeğim.Babaların seni korur.Bişey olmaz ki sana.

-Sisede oymasın

-Bizi düşünen kalbini yerim senin

Yavaşça bezli poposunu pışpışlarken tek isteği Felixin kafasında bir şeyler kurup ağlamamasıydı.

-Süt içelim mi oğlum

Cevap beklemeden el çantasından evde hazırladığı ılık sütü alıp çalkalamıştı.Bebeğini kucağında yan döndürüp Kapağını açıp biberonu minik dudaklara vermişti.

---

-Otelden önce bir restoranda yemek yiyelim

-evet.Otel yemeklerine güvenmek istemiyorum.

Chan kiraladıkları aracı kullanırken Seungminse kucağındaki bebekle yan koltukta oturuyordu.

Yongbok'un yavaşça kıpırdanmasıyla korkuyla Seungmine sarılmasıda bir olmuştu.

-Baba!.

-Burdayız bebeğim.Korkma güzelim

Konuşurken aynı anda hızlı hızlı öpüyordu, rahatlaması adına.İkisininde canını sıkmaya başlamıştı bu kabuslar.

Neden normal bebekler çizgi filmdeki kötü olayları kabus olarak görürken onların bebeği yaşadığı şeyleri hatırlıyordu ki?

-Yemek yemeğe gidiyoruz güzelim.Ama istersen sana şimdide verebilirim.

Eternity-||MinChanLix||- ༆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin