Geçen bölümün başında yaptığım açıklama buradada geçerli.
Ay bi şu yıldızcık varya kenarda ona bassan aşırı güzel olur yaparsın! <33
bak, küfür etmedim.
Neden?
Canı istemiş.
-
-
-
2 gün sonra
Tam 2 gündür ülkenin her tarafında aranan bu insanlar hala bulunmamıştı.
İkili polislere güvenmediği için direkt olarak kendi güçlerini kullanmıştılar.Kırılan güvenlik kamerası sayesinde araba görünmüyordu, görünseydi plaka olduğu için yerini tespit etmek kolay olurdu.
Tüm işler durdurulmuş , hiçbir üye etkinliklere katılmamıştı.Mecburen STAYs e açıklanan durum sayesinde herkes endişe duyuyordu.
Chan Seungmin zaten kötü olduğu için iyi durmaya çalışıyordu.Oda Seungmin gibi yapsaydı onları kim toparlardı ki.
açıkça hiçbir insansal şey yapmıyorlardı, sadece Felixi bulmak için uğraşıyordular.Ekiple birlikte araştırıyorlardı her şeyi, gözden kaçan bi detay olmamalıydı.
Arabada hastane ile alakalı dosyayı inceleyen Chan birden aklına gelen fikirle yanında oturan iri bedene dönmüştü.
-Felixin şu kişisel bakıcısı! hastanede olan.Hala hastanede mi!?
-Efendim araştırmam lazım.İzninizl-
-Hayır! hastaneye gidelim, zaman kaybedemem!Hızlı olun!
-Efendim bakıcı bir şey bilmez boşuna-
-Sana dediğimi yap!
Öndeki çalışan hızla arabayı çalıştırırken Chan dosyaya geri dönmüştü
---
Hastaneye geldiklerinde Chan zaman kaybetmeden aklında kalmış olan kata çıkıp Felixin önceki kaldığı ona özel çocuk odasına girmişti.
öfkeyle kaplı gözleri bebeğini görmesiyle düzelirken beşiğe yaklaşmıştı.
Ellerini saçlarına attığı anda bomboş olduğunu farkettiği beşikle geri çekilmişti
-Deliriyorum sanırım
Bu sefer yerde oyuncaklarla oynayan miniği gördüğünde gözleri dolmuştu.
Ne ara bu kadar yakınlaştılar?
-Efendim!
Korumanın sert çıkışı ile Chris ufakça zıplayıp arkasını dönmüştü, çatık kaşları ile
-Ne bu ton?
-Efendim. 8-ci kez sesleniyordum.Üzgünüm, bakıcı hala bu hastanedeymiş.Başka bi bebeğe bakıyor artık.
-Şu an neredeyse onu buraya getir.
Birkaç dakika sonra odaya giren kadınla Chris hızlıca konuşmuştu.
-Lee Felix Yongbok.Oğlum.2 gün önce kaçırıldı,biliyorsunuzdur ama konu bu değil.Bir görevli bana Felix'i cinsel ihtiyaçları için almak isteyen iki adamdan bahsetmişti.Siz bakıcısı olarak yanlarında durduğunuza göre tanıyorsunuz.Değil mi.
-Şu, 4 kez gelen çift mi?
-Evet
-İyide bana neden geliyorsunuz beyfendi, Felixin dayısına sorun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eternity-||MinChanLix||- ༆
Fanfictionミ★ •İyi misin bebeğim? ミ★ • sensin bebek ihtiyar. ‼️AGEPLAY‼️ ‼️BABYLİX‼️ ‼️KAOS‼️ 2024/?/?- #ageplay 2. 16/09/24 - #seunglix 1.