SINIR:58 OY 110 YORUM
---
-Geldik.
Chan arabayı durdurarak yan koltuktaki bitik Seungmine bakmıştı.
-Çok mu yoruldun?
Seungmin soruyu cevapsız bırakarak bebek koltuğunda uyuyan bebeğine bakmıştı.Gülümsemişti hafifçe, uyusa bile emziğini sesli emmeye devam eden bebeğine.
-Beşiğe bırakıp çıkarız, uçakta anlattım zaten
Chan onaylayarak önden uzanarak bebeğinin kemerini açmıştı.Felix kendisine değen ellerle irkilsede, babasının kucağında sessizce uyudu taklidi yapmak ağır basmıştı.
Chan bebeğini kucaklayıp arabayı kilitlerken eve girmiştiler.Bebeğinin hafifçe kaslarını sıkmasından taklit yaptığını anlasada, çaktırmamıştı.Yumuşacık saçlarını okşamıştı gülerek.
-Süte gerek var mı?
-Var. Al Felixi
Felixi Seungmine verip aşağı inmişti.
Seungmin lixi yavaş davranarak bez değiştirme masasına yatırıp, elini çıkarmak için tişörtüne atmıştı.
Felixin dikleşmesiyle derin bi nefes almıştı
-Tamam bebeğim, sorun yok.Baba gelir şimdi zaten.
Felix kendisinin omzunda yeniden uyuklamaya başlarken Chan geldiğinde işleri ona kitlemişti, Seungmin.
Chan yatırdığı minik bedenin altını ve üstünü çıkarıp bi kenara attığında zıbının düğmelerindende kurtulmuştu.Tamamen çıkarıp bezle bıraktığı bebeğini izlemişti bi süre
Sarı civcivli emziğine kavuşturulmuş bir adet bezli ve uykulu Felix..
Kirli bezi çıkarıp bileklerinden tutarak yeni bezi altına sermişti.Her tarafını kremleyip pudralamış ve bezin yapışkanlarını kapamıştı
-Baba mu ne?
-Pudra aşkım.
Dolabından hoşuna gitmesini umduğu bişeyler seçip döndüğünde lix, yüzünü buruşturmuştu.
-I-ıh şıcak..
-Olmaz oğlum, sıcak değil
Cevabı dinlemeden, beyaz üstünde pembe yazısı olan tişört, altınada rahatça uyuyabilmesi için yine pembe beyaz eşofman seçmişti.Yine bileklerinden tutup iki ayağınada çorap giydirmiş, kucaklamıştı miniğini.
-Baba ditmeyin
-Hmm.Dönene kadar amcalarına göz kulak ol bakalım küçük bebek, yaramazlık yapmayın, gelince hala evcilik oynamak istiyorsan tabi..
-Ama doyduyma
-Doyduymada alırım bebeğime?
-Cambin yung!
Gülmüştü Chan onun bu tatlı hallerine.Felix kapıda onları izleyen annesini gördüğünde sevinç çığlığı atmıştı, elindeki biberona, pembe duruyordu.
-Cambin değil bebeğim Hyunjin ve Han hyung
-Onlara vermek mantıklımı bilemiyorum Seungmin
-Mantıklı merak etme, yatırsana
Chan Felixi kildini açarak beşiğe bıraktığında, bebeği hemen çıkmak için ellerini uzatmıştı babacığına.
Uzattığı ellerinden birine eldiven takıldığında hemen diğerini saklamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eternity-||MinChanLix||- ༆
Fanfictionミ★ •İyi misin bebeğim? ミ★ • sensin bebek ihtiyar. ‼️AGEPLAY‼️ ‼️BABYLİX‼️ ‼️KAOS‼️ 2024/?/?- #ageplay 2. 16/09/24 - #seunglix 1.