23∫end∫

1.1K 102 33
                                    

Bu kitabın yayınlanan ilk SKZ ageplay olduğunu unutmuyoruz, tamam mı?

Hesabımda ageplayler bulabilirsiniz.

---

Chan Felixle beraber aşağı indiğinde etrafta göremediği çalışanlardan, Seungminin gönderdiğini anlamıştı.Beyaz tişörtünde hissettiği ıslaklıkla değiştirmişti bakışlarını.Yavaşça Seungminin yanına yerleşmişti.

Kendinden ayırmaya çalıştığı miniğine yönelik konuşmuştu.

-Sorun ne lix? ağlamamalısın

Kendinden ayıramadığı için çenesinden tutarak bakışlarında gezdirmişti gözlerini.Parmağı ile akmak üzere olan yaşı almıştı gözünden, gülümsüyordu Seungminin aksine.

Felixi kucağında ters dönderip ellerini kendi ovcunun içine hapsetmişti, Seungminle göz-gözeydi şimdi.

Seungmin ayağa kalkıp Felixin önünde diz çökmüştü.

Nerden başlanılacağını asla bilemiyordu.Felixi korkutmadan veya üzmeden nasıl konuşacağını bilmiyordu

-Felix..biz bazı şeyler öğrendik..senin hakkında.Bize söylemediğin

Felix tepkisizce Seungminin suratına bakarken odada sadece kendisinin hıçkırık benzeri sesleri vardı.

-Yaşadığın şeyleri... annen, baban..dayın, arkadaşları ve Ruka.

Felix gittikçe gerginleşirken sıradaki cümlenin ne olacağı onu dahada korkutuyordu.

-Yaşadığın bu travmaları kendi başına halletmeye çalışman..korkunç

-Biz tüm sorunlarını paylaşabilmen için her zaman buradaydık, ve bunu biliyordun.bu ailede kimse birbirine yalan söylememeli

Felix konuyu çakmaya başladığından kendini sorgulamıştı; Aile olarak kalacak mıydılar ki

Oda Felixin elini sarmalamaya çalıştığında artık üçüde el-eleydi.

-Ama senin bize söylemediğin şeyler var, değil mi?

Felix titrediğini hissetmişti.

Chan girmişti söze bu sefer.

-Buraya zorla getirildin, hiç tanımadığın iki kişinin yanına..Biz bunu düşünemeyecek kadar mutluyduk Felix, senin sayende

Yutkunmuştu Chan.

-Hala böyle hissediyor musun Felix? İstemediğin tek bir şey bile devam etmez, bunu biliyorsun.

-Seni, senin için senden vazgeçebilecek kadar seviyoruz Felix.Bu yüzden sadece dürüst ol bebeğim, tamam mı?

-Baba..

Felix sessizce ağlamaya başlarken arkasındaki bedene dönüp sarılmıştı, içine girmek ister gibi.

-B-beni bıyakmayın..

Chan minik sırtı okşarken Felix boynuna değen sıcak nefeslerle iyice kendini rahat bırakarak ağlamaya başlamıştı.

İki büyük bedenin arasında mükemmelden çok daha öte hissediyordu.Ait olduğu yerdeymiş gibi hissediyordu.

Güvende hissediyordu.

Eternity-||MinChanLix||- ༆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin