10∫Control∫

1.6K 137 314
                                    

 1 ci bölüm 1k ağlicam hıck.

Oylamazsan ağzından girip g****den çıksın lütfen ahahah.Biraz agresif miyim neyim

Sınır; 40 oy, 60 yorum..

Sabahtan beri biriyle kavga ediyom yok diyo fic bitsin sonra okicam okuma karşim bana şimdi lazımsın

19 temmuz -- 22 temmuz

---

Felix diğer ageplay bebeklerinin aksine çocuk mağazalarından giyiniyordu.Bu yüzden şu an normal çocuk ürünlerine bakıyorlardı.Özenle bebeklerine yakışacak şeyleri seçiyorlardı ikiside ilgiyle.

Minik civcivleriyse babası tarafından kilidi üstüne kapatılan bebek arabasında mutsuzca bekliyordu.

-Mızmızlanma bebeğim

-Neden bakmasına izin vermiyorsun ki

-Kendimizi gizlemedik bizi çekiyorlar sürekli, Yongbok'u herhangi birinin görmesini istemiyorum

-Buraya böyle gelmekle evlat edindiğini doğrulamış oldun.

-Sevgili olduğumuzu açıklayacağım.O seninde bebeğin.

Seungmin onaylayıp diğer tarafa gittiğinde Chan'e seslenmişti.

-Özel yaptıralım.Şu bbokari civcivinden olsun üstünde biberonun

-Olur

Bir müddet daha sonra dolaştıktan sonra eve doğru yola koyulmuştular.

Bez, biberon, emzik, crop , eldiven, etek ve farklı tokalar, taçlar ve daha fazlası alınmıştı.

Kısacası ikili dayanamayıp tatlı görünen herşeyi almıştı.

Araba yolculuğunda arabayı koruma kullanmış, Yongbok ise Chan'in kucağında emziğine asılmıştı.Uykusu vardı, yorulmuştu.Ama Seungmin bir türlü uyumasına izin vermiyor biraz beklemesini söylüyordu.

Sonunda vardıklarında Seungmin bebeğini Chan'den alıp hızlıca çıkmıştı araçtan.

Değişik uyku mırıltıları çıkaran yongboku hızlıca bez değiştirme masasına getirip yatırmıştı.

-Çilli ve uykucu bebeğim benim!

diyip yumuşak bi öpücük kondurmuştu burnuna.Yavaş olarak şortu çıkarıp daha sonra sweatini çıkarmıştı.Felix şu an bitkisel hayatta gibi ses çıkarmayıp kıpırdamadığı için elini hızlı tutarak dizlerinin üstüne kadar gelen çorabı ve zıbınıda çıkarmıştı.

Beyaz kedi kulağı, beyaz emzik ve bezle duran çilli bebeğine dayanamayıp bezli poposuna oyuncu vuruş yapmıştı hızlıca.

Bezin yapışkanlarını açıp tahmin ettiği gibi pişik olan altını dikkatlice- canını yakmadan- temizleyip gerekli bulduğu kremleri çıkarmıştı.

Uygulamadan önce bebeğinin serinlemesine izin vermiş ve soğuk havayı üfleyerek acıyı azaltmaya başlamıştı.Lix çoktan dikelmiş ve uykusundan hissettiği acıyla kalkmıştı.

-Doldurma o gözlerini aşkım.Geçicek.

Yeterli olduğunu düşünüp kremi eline almış ve kızarık yumuşak yerlere soğuk kremi yaymaya başlamıştı.

-Ih! lilix!

(Cringe diyenlere boydan boy 1.63 teşekkürler.)

-Lilix?

Seungmin bebeğinin 'Felix' demeye çalıştığını anlayıp 32 diş sırıtmıştı.

Pudralayıp yeni bezi takmıştı

Eternity-||MinChanLix||- ༆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin