22∫truths∫

869 104 111
                                    

SINIR:58 OY 100 YORUM

---

Ruka gözlerini açmadığı için ikilinin tepkisini anlamıyordu, ses çıkarmıyorlardı.Gittikçe dahada gerilirken artık emin olmuştu.Felixi hastaneye geri verecek ve kendisini şikayet edecektiler.Mantıklı olan buydu, oraya kendileri gibi bi insan almak için gitmemiştiler.

-Eğer söylediğin şey yalansa-

Ruka cümlesini yarıda keserek kendisine inanmayan bedenlere dönmüştü.

-Hayır! Yemin ederim böyle! A-ama Felix sizin yanınıza gelmeden önce doktoru inceledi onu, tedavisiz olduğunu anladı hemen zaten.Yani Chan, Felixin sizin evinize geldiği ilk günün dününde tüm tedaviler yapılmıştı..Sadece hastanede sizin, benim gibi bir b-bireydi.

Sessizlik oluşmuştu, Seungmin ne diyeceğini asla bilemiyordu.Ağzından hangi kelimeleri çıkaracağını bilmiyordu.

Tek bildikleri şey aralarındaki güçlü bağın hiçbir şekilde bozulmayacağıydı. 

-Felix gerçekten zeki bi çocuktu.Bu yüzden İşlemleri tamamlayan doktoru bir şekilde zihin yaşının dahada küçülmemesi gerektiğini söyledim.Kendi yaşında düşünüyordu ama ona zihin yaşının iki olduğunu söyledim.

-Size geldiğinde konuşamıyordu evet, ama zaman ilerledikçe kendinizde ilk kelimelerini söylemeğe başladığını söylemiştiniz.Anlamadığım kısım şu, kendi isteklerini belli edecek kadar büyümesine rağmen sizden ayrılmadı.Size herhangi bir şey söylemedi değil mi? Oysaki hastanede geçirdiği son gün oldukça sinirliydi

Chan yutkunmuştu, aklında yankılanan tek şıklı soruyu sormak için bakışlarını yerden, Ruka'ya kaldırmıştı.

-Felix..taklit mi yapıyor?

-Bilemiyorum, olabilir.Onu size herhangi bir şey söylememesi için tembihlemiştim.

İkili Rukaya hesap soracak enerjiyi kendilerinde bulamadan bir şeyler düşünürken yeniden duyulmuştu kızın sesi.

-Her şey için özür dilerim, dinlememeliydim onu.Her şey böyle olmazdı o zaman..Ne haddime olduğunu bilmiyorum ama...gidebilir miyim bu ülkeden.?

Birkaç dakika sessizlik oluşurken Seungmin boşluğa bakarak kafasını sallamıştı.

-Peki dayısı?

-Ben b-

-Bu kadar şeyi söyledin, bunuda söyle ve git, lütfen.Oğlumun geçmişini bilmeğe hakkım var

Ayakta dikilmekte sorun görmeden yutkunup devam etmişti Ruka.

-Dayısı sevgilimdi zaten.Bu yüzden tüm bu olanlar. Logan Felixi sevmezdi, babası yüzünden.

Ruka ikilinin soru işaretine benzeyen suratlarına bakmıştı.Devam etmişti.

- babası annesini, Felixi umursamadan gözünün önünde öldürmüş.Logan doğal olarak ablasının katiline intikam hissi büyütmüştü kendi içinde.Ama Felix vardı işte, o adamın yanında kalıyordu Felix.

-Bu yüzden Felixede kinlenmişti, babasının yaptıklarını sineye çektiğini sanmıştı.Kurtulmak için adama teklif sunup Felixi hastanemize vermesini sağlamıştı, sonrası belli, öldürmüştü onu.

Ruka kapının kolunu tutup son kez arkasını dönmüştü.

-Mingin ve Doyeon ise, Felixe dayısının babasını öldürmesini izletmiştiler.Bir ay kadar sonra sen geldin ve oğlunu aldın, Chan.

Ruka evden çıkarken arkasında iki yıkık bıraktığının farkındaydı, elinden bir şey gelmiyordu

Ayağa kalkmıştı Chan.Seungminin aksine bakışlarını değişmişti.

-Eve gidiyoruz

Seungmin hızlıca ayaklanıp tutmuştu, Chanın kolunu.

-Ne saçmalıyorsun!? Eve gidip napacaksın?

-Felix eğer hala taklit yapıyorsa ve bizi istemiyorsa ona zoraki hiçbir şey yaptıramayız.

-Saçmalıyorsun Chan! Felix taklit falan yapmıyor! gözümüzün önünde şahit oluyoruz her şeye! 

Seungmin ağlayarak konuşmasına devam ederken elini tutmuştu Chan onun.Kendisine bakmasını sağlamıştı.

-Bırakacağımızı söylemedim sevgilim, sakin ol.Eve gidelim ve güzelce konuşalım oğlumuzla, tamam mı?

-Chan! Ruka yalan söylüyor!

-Garantisi yok ama değil mi? 

Eğer ikiside çıldırıp deliye dönseydi, onları kim sakinleştirecekti?

---

Önlerinde durdukları kapıya bakıyordu ikiside.Kendi evlerine girmeğe korkuyordular.

Chan daha fazla duramadan kapıyı çaldığında tahmin ettiği son görüntü bile bu değildi.

Saçlarıyla birlikte bantlanmış bir adet emzikli Hyunjin..

-Hyunjin?

içeri geçip çekmeceden makası almış ve bantı kesmeye çalışmıştı.Hyunjinin emzik ve banttan dolayı söyleyemediği sözler, çığlığa benziyordu.

-Saçımı kestin! SAÇIMI KESTİ-

-Kesmedim saçını falan, noldu bu evde?

Üçü birlikte salona geçerken oyun alanında bişeyler yapan Han ve Felix çekmişti dikkatlerini.

İstemsizce incelemiştiler Felixi.Sonuç olarak şu an kendilerinin geldiğini bilmiyordu.Olmadığı biri gibi davranmasınada gerek yoktu.

Gördükleri tek şey, Han'a top atarak kıkırdayan bebekleriydi.

-Bak Chan hyung açtı ağzımı! gerizekalı

-Sensin o bikere!

Han Hyunjini kovalamaya başlarken Felixin oturur pozisyondan kalkamaması ama aynı zamanda tam oturmaması Chan'ın kafasında şimşekler çakmasına neden olmuştu.

-Tamam! gidin kendi evinizde kavga edin

-Bu mu teşekkürün ya?!

-Teşekkür ederim bebeğim, Hyunjin ve Han'a baktığın için

Bi süre sonra evden ikiliyi evden kovduktan sonra onlara gelmeye çalışan bebeğini kucaklamıştı Chan.

Bebeğiydi, değil mi?

soru soruyom olm cevap ver ne geçiyon 

-Babaaa

-Efendim babacığım

Felix bişey söylemeden tek elini kol kaslarının üstüne bırakmıştı, en sevdiği gibi.

Lixin odasına geldiklerinde vakit kaybetmeden bez değiştirme masasına yatırmıştı bebeğini.Yeni bi bez çıkarıp tulumunun fermuarını açıp, çıkarmıştı.

Sarı zıbının düğmelerini açıp karnına kadar sıyırıp, okşamıştı küçük çıkıntıyı (fesatlaşmayın göbek o)

Felix bebekti, onların bebeği.Bundan emindi ama yinede..yinede sormaları gerekir değil mi?

kirli bezi altından alıp ıslak mendille güzelce temizlemiş, pudralayıp yeni bezi takmıştı.Hafif pişik olmuştu.

üstünü düzeltip masada oturur pozisyona getirdiği bebeğine bakmıştı.

-Lixie

minik elleri kendi büyük ellerinin arasına alıp suratına yaklaşmıştı.

-Birazdan üçümüz seninle koca adamlar gibi konuşacağız.dürüst cevaplar istiyorum, tamam mı bebeğim?

Felix neden olduğunu bilmediği gerginlikle gözlerini doldururken babasına bakmamayı tercih etmişti.Ne diyecektiler ki?

-Babaya cevap vermelisin güzelim

Felix gergince kafasını sallarken babasının kucağına geçip kafasını omzuna gömmüştü.

Hata mı yapmıştı?

--

SINIR: 58 OY 100 YORUM

Eternity-||MinChanLix||- ༆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin