gerizekalı ben 10 k için teşekkür etmeyi unuttu ve şuan 12k...
Her neyseeğ 17 bölümde 10 k olmuştuk.
Despair 22 bölümde 1 k olmuştu şuan neredeyse 40 k ağlıcam
Video benim( bölümle birlikte okumayın amk soft bölüm bu)(ama ben dinleyerek yazdım..)
---
SINIR:56 OY 110 YORUM
Haşmetli Felix ağanın anlatımıyla
Pembe kalemle işim bittiğinde yerine bırakmıştım.Çiçekli bi ev çizecektim, yanımdaki kadından daha güzel çizicektim!
Babamlar sabah benimle kahvaltı bile yapmadan çıkmışlardı.Nedenini söylemişti aslında ama dinlememiştim.Gitmesindi.
Yanımada Jennie gelmişti.
Ben sarıyla çiçeklerin içini boyarken göz ucuyla onun resmine bakmıştım.Çok çirkindi!
Niye gelmiştiki ? babam nerde
Hala onun resmini izlerken bişey farkettim, elini önümdeki pembe kaleme atmıştı.
Hızla kalemi ondan önce kaparken sıkı sıkı tutmaya başlamıştım, bana bakıyordu.
Eline kırmızı kalemi aldığında onuda almıştım elinden, benimdi!
O bana ne olduğunu sorgular gibi bakarken neredeyse ağlayacaktım, onun resmi çok güzel olmuştu!
-Felix, bi sorun mu var tatlım?İyi misin?
Saçının tamamı kahveyken bi kısım pembeydi..ben?
-Baba..
Emzikle konuştuğum için anladığından bile şüpheliydim
-Babaların bugün işi var Felix, sana söylediler ya.Ben bakacağım sana
-ıı baba!
-Birlikte çizelim mi?
Dolu gözlerimi getirdiği temiz kağıda çevirirken kafamla hafifçe onaylamıştım, eğlenceli olabilirdi.Herkes benim gibi mükemmel bi ressamla çizim yapamaz sonuçta.
Kahverengi kalemi alıp kağıda götüreceğim sırada elim tutulmuştu.Kalemin şeklini değiştirip kağıda bişeyler çizmeye başlamıştı.
-Ev cizeyim! havcu oysun..
-Emredersiniz küçük bey
birkaç dakikanın ardından güzel bi havuç evimiz olmuştu, ben çizdim!
-Cenni..donduyma!!
Babam her ne kadar ona abla dememi söylesede takmamıştım, adını kullanmak daha iyiydi.
-Hmm.Baban giderken dondurma istersen, vermememi söylemişti lix.Maalesef..
-Hayıy! Yüpfen, yüpfen!
-Olm-
haşmetli Yazar ağanın anlatımıyla
Jennie sözünü tamamlayamadan çalan telefonla sırıtmıştı, Seungmin arıyordu.
Felixle daha fazla didişirse yenileceğini bildiği için hızla açıp Felixin dondurma istediğini ispiyonlamıştı.
-Telefonu Felixe verir misin?
Birkaç şakırtıdan sonda Seungmin bebeğinin telefonu iki eliyle tuttuğuna emin olarak konuşmuştu.
-bebeğim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eternity-||MinChanLix||- ༆
Fanficミ★ •İyi misin bebeğim? ミ★ • sensin bebek ihtiyar. ‼️AGEPLAY‼️ ‼️BABYLİX‼️ ‼️KAOS‼️ 2024/?/?- #ageplay 2. 16/09/24 - #seunglix 1.