-15-

1.4K 113 74
                                    

Kimse Jeongin'in neden ficde olmadığını sormadı?

-

(1 Ay sonra)

Uzun süredir Chan yada Seungmin evden çıkmıyordu.Şirket durumu bildiği için, uzatmadan üyelerinde rızasıyla 7 aylık ara verilmişti.

Felixin durumu önceye kıyasla daha sağlıklı olsada bazı şeyler asla değişmiyordu, travma oluşmuştu.

Chan'se Seungminle ilişkisini çoktan açıklamıştı.Çünkü olayları tam bilmeyenler, ortalığı saçma sapan iftiralarla karıştırmaya başlamıştı.

---

Chan şirkete gitmişti, geri dönüşleri için önceki planlara bakılacaktı.Akşama yakın Yongbok mayışmaya başladığında ise hastaneye, kontroller için gidilecekti.

Saat sabah 11'di ve Yongbok hala uyanmamıştı.Seungmin herşeyi hazırlayıp bebefonu beklemeğe başlamıştı.

Ağlama sesi beklemiyordu.Yongbok, ağlayamıyordu.

Bi çıtırtı bile duysa gitmeyi planlıyordu.Bir müddet daha sonra saatin 12'ye gelmesiyle dayanamadan yukarı çıkmaya başlamıştı.Yavaşça kapıyı aralayıp içeri girmesiylede beşiğinde duvarı izleyerek sakince sarı emziğini emen oturur pozisyondaki bebeğini görmüştü.

-Günaydın prensim

Yavaşça beşiğin kilidini açıp, bebeğini kucaklamıştı.Çok güzel görünüyordu..

Sıcaklığı, yumuşaklığı, yeni uyandığı için sürekli yavaşça kırpıştırdığı kirpikleri, kızarık yanakları ve dağılmış saçları..

En önemlisi ise çıkardığı tatlı mırıltılardı.

Seungmin beklediği cevabı almadığı için nefes vererek zorlamama kararı almıştı.Oysaki bunu birkaç gündür öğretiyorlardı ve bebekleride uyguluyordu.

-Güyaydın

Mırıltı gibi konuşmasıyla Seungmin yanağına hafif bi öpücük kondurmuştu miniğin.

Bezini sabah 8 civarı Chan değiştiği için hiç o toplara girmeyerek odadaki pembe pufa oturmuş, kucağında yan yatırdığı bebeğinin dudaklarına uzatmıştı biberonun plastiğini.

-Lütfen bebeğim.Güzelce bitir sütünü.Hm?

Felix her zamanki gibi onaylamaz mırıltılarla kafasını çevirirken Seungmin düşünürmüş gibi yapmıştı.

-Sütünü içersen bahçedeki kedilerle oynayabiliriz ama.

Felix duyduğu şeyle dahada biberonu iterken dikleşmeğe çalışmıştı yerinde.

-dideyim!yüffen!

-tch.Onlar sen sütünü içmezsen gelmeyeceklermiş..

Felix geri yerine uzanırken ona gelmeyen biberona uzanmaya çalışmıştı.

-şütümü vey!

-Öylemi diyorduk aşkım?

-Şütümü veyiy misin..?

Biberonu minik dudaklara yaklaştırdığında çıkan tatlı sesler ve elinin üstünden biberonu tutan minik eller Seungmine onu yemek için sebep sunuyordu.Hala duvara bakan bebeğinin yüzünü okşuyordu.Boştaki eli ilede Minhoya nazik bir şekilde kedileri getirmesini söylemişti.

Seungminevbeyi:

Minho

Peceteyebilepecetesokuyoamk:

Eternity-||MinChanLix||- ༆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin