Oneshots kitabıma Ageplay içerikli bölüm yayınladım! bakmayı unutmayın.<3
sınır: 49 oy 79 yorum
Satır arası please...
---
İkili kayıtları Felixi beşiğe bıraktıktan sonra izlemiş, üçüncü dakikadada bırakmıştılar.
İkiside birbirinden farklı şok yaşarken doktorun dna sonuçlarıda gereksizleşmişti artık.
Kırpılmış haliyle 4 saat olan bu video korumanın dediğine göre işkence, dayak ve tecavüzden ibaretti.
Artık, değil bir-iki gün, 1-2 dakika bile beklemek istemiyordu, Chan ve Seungmin.Gözleri öfkeyle yeri turlarken Seungmin ayağa kalkmış ve korumanın yayına gitmişti.
Chan gözünden bir yaş gelirken umursamadan Yongbok'un odasına gitmişti.
Kafasını okşarken çok geçmeden Seungmin elinde Yongbok'un saatlerce uyumasını sağlayacak iğne ile girmiş ve Chan'ede açıklamıştı bunu.
Bunun dışında tek bir kelime bile çıkmıyordu ağızlarından.
Yaklaşık 20 dakika öncesine kadar bebekleri için o adamlara hakettiklerini vermeğe bile gitmeyen ikili şimdi kaybettikleri her saniyede sinir kat sayılarını arttırıyordu.
Felixin uykulu olmasını kullanarak kolunu açmış ve bu işleri bildiği için rahatlıkla iğneyi yapmıştı.Felix bağırarak dikleşirken Seungmin, kurtarmaya çalıştığı kolunu daha sıkı kavrayıp pamuğu basmıştı.
-B-Bıyak!
-D-dit!
Bir müddet daha ağladıktan sonra gözleri kapanırken ikiside başını öpmüştü küçüğün.
Hiçbir şey hatırlamayacaktı.
---
Mingin ayrı odadayken Doyeon ayrı bir odadaydı.Birlikte bırakılsaydılar, yardımlaşarak zincirleri açabilir veya plan kurabilirdiler.
İkiside farklı yönlere giderken Seungmin Mingin'in olduğu odaya girmişti.
Mingin'in iki tarafında korumalar dururken Seungminin haraketiyle yüzüne suyla karışık madde dökülmüştü.
Anında çığlık atan bedenle Seungmin sırıtırken yakıcı madde Mingin'in suratının yavaş yavaş yanmasını sağlamıştı.
-Bu güzel yüze yazık olacak..
-Gücün ancak emir vermeğe yetiyor değil mi Seungmin?
-Bence ben emir vermesem bile herkes seni öldürme içgüdüsü ile yanıp tutuşuyor.
Korumalardan onaylar mırıltılar çıkarken herkes cidden bunu istiyordu, Seungmin dışında
-Zaten senin gibi zayıfların gücü sadece buna yeter Seungmin..
-Hmm galiba işitme sıkıntın var.
-Çünkü seni öldüreceğimi söylemedim Mingin.
-Ya ne yapacaksın?
Seungmin oturduğu sandalyesini onunkine yüz-yüze gelecek şekilde yaklaştırıp konuşmuştu.
-Çözün.
Korumalar şaşkın ifadeyle patronlarına bakarken Seungmin daha kuvvetli tekrar etmişti.
-Emin misin Seungmin-sshi? Gücün bana yetebilecek mi?
-Tıpkı senin gücünün Felixe yettiği gibi mi?
İkiside ayaklanırken Mingin ellerini aç kapa yaparak kıpırdatmaya çalışıyordu.
-Sahi o orospu nasıl? Mutlumu size kavuştuğu için?
-Burda gördüğüm tek orospu sensin ama Mingin
-Tch.Senin oğlunun aksine sürtüklük yapmadım.
Seungmin histerik bir gülümseme sunarken yanına gelen koruma geniş ekranlı bi tablette bir Gay bar'ın görüntülerini açmıştı.Mingin ve onu siken esmer adamı.
-Emin misin?
-Ben değilim! Tanımıyorum
-Kocan seni tanıyamayacak kadar salak değilse birazdan içi seni öldürme nefreti ile dolup taşacaktır.
-Hayır!
Seungmin rahat ve yavaş haraketlerinin içinde kasık bölgesine tekme atıp yere yapışmasını sağlamıştı.İki koruma iki kolunuda tutarken Mingin üst bedenini kaldırarak kurtulmaya çalışıyordu.
Seungmin biraz eğilerek bazı bölgeleri erimiş yüzü incelemişti.
-Doğru.Oda seni aldattığına göre umrunda olmazsın belkide, Kim Mingin.
-Öldürsene beni.Acı çekmek istemiyorum.Kaçacak yerimde kalmadı artık.
Seungmin onaylamaz mırıltılar çıkarıp duvarda asılı olan aletlere bakmıştı.
Yeniden Mingine yaklaşıp oldukça ağır çekici elinin üstüne doğru bırakmıştı.
Elini çekemediği için çığlıklar atarken Seungmin Felixi düşünerek daha sert şekilde vurmaya başlamıştı.
---
Ellerini kırmıştı.Kırdığı elleri vücudundan-balta-ayırmış zemine bırakmıştı.
Çok kan kaybediyordu.
-Sarın şunun kolunu.Bayılmasın.
Birkaç dakika sonrasında dediğinin yapılması ile yerine oturmuştu.
O iğrenç görüntüleri izlediği gibi izlemek istiyordu onu.
-Herşeyini çıkarın
Seungmin birini yanına çağırarak kulağına yaklaşmıştı.Mingine sürpriz olsun istiyordu.
Söyledikten sonra bacak bacak üstüne atmış kana bulanmış ellerini temizlemişti.
Keyifle arkaya yaslanarak Minginin kendi elinin tamamının içine atılmasını izlemişti.
---
İşi biten Seungmin Doyeon'un olduğu odaya giderken kapıdan çıkan Chanla sırıtmıştı.
-Öldürmedin değil mi?
-Ölmeği haketmiyor.Yinede zor tuttum kendimi.
-Naptın peki?
-Çok bişey yapmadım sülfürik asit dökmek dışında tabi
-Yaşamaz ki!
-Bişey olmaz, bacaklarına döktüm sadece.Başka sefer geldiğimde çürümüş halde olur sadece..
-Doyeon'a Minginin öldüğünü söyle.Bende Doyeon öldü diyeceğim.
Konuşarak çıkarken arabaya geçmiştiler bile.
-Yongbok, uyanmış mıdır?
-Zannetmiyorum bebeğim.
---
Fazla bir şey yaptırmadım çünkü zaten fic bitene kadar -yaklasık 10 bölüm- arada bir işkence yaptırırım
diğer bölüm 1 ay sonradan devam eder diye düşünüyorum
Bide şu 2025 teki 7 aylık arayı öne çekerim herhalde..
Sınır:49 oy 79 yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eternity-||MinChanLix||- ༆
Fanfictionミ★ •İyi misin bebeğim? ミ★ • sensin bebek ihtiyar. ‼️AGEPLAY‼️ ‼️BABYLİX‼️ ‼️KAOS‼️ 2024/?/?- #ageplay 2. 16/09/24 - #seunglix 1.