Bir-birlerini tanımayla geçen saatlerin ardından Lix'in uyuması gereken saat gelmişti.
Felix yavaşça gözlerini kapatıp açıyordu.Seungminin tek parmağını tutan eli gevşediğinde Seungmin Lix'i kucaklayıp yukarı çıkmaya başlamıştı
-Nereye?
-Görmüyor musun?
-neyi
-saate bak.
Kısa fısıldaşmanın ardından Seungmin merdivenlerden çıkmaya devam etmişti.Chris'te arkadan geliyordu.
Bebek odasına geldiğinde demin kontrol ettiği bezinin doluluğu yüzünden bez değiştirme masasına yatırmıştı Felixi
Bununla birlikte tepki vermeyen bebeğine gülümsedikten sonra tavşanlı tulumu çıkarmıştı, ardından zıbının çıt-çıtlarını açmıştı.Elini bezin önden çıt-çıtlarına attığında Felix deminden beri kapalı olan gözünü açıp yarın yokmuşçasına ağlamaya başlamıştı.
-stt tamam bebeğim
Sakinleştirmek için havada olan bacağını minik minik okşuyordu, ama bir faydası yoktu.Seungmin Chrise bir bakış attığında Chan hızla aşağı inmişti.
Felix'in yüzüne yaklaşıp ıslak gözünden akan yaşları silip yüzünü okşamıştı.
O sırada Chan, elinde içi dolu biberonla yanlarına yaklaşmıştı.Elindeki içinde ısıtılmış muzlu süt olan biberonu minik ellere bırakıp kendiside destek çıkıyordu tutmasına.
Felix biberonu kabul ettiğinde Seungmin yavaşça bezi açmış,çöpe atmıştı.
Bacak arasını ve penisini ıslak mendille temizleyip altını pudralamıştı.Losyonuda sürdükten sonra yeni bezi takmıştı.Sarı zıbını giydirip eline uzun kollu tişörte atmıştı ki Chrisin sesini duydu.
-Ev sıcacık ve mayıs ayındayız hayatım.Ne gerek var kat-kat giydirmeğe
-Olmaz.
Dediğini yapıp giydirdiğinde biberonun büyük bir kısmını bitirmiş lixi kucaklayıp sallamaya başlamıştı.
-
Yavaşça beşiğe bırakıp kilitledikten sonra sallanma moduna almıştı beşiği.Sonra Chrisle beraber odalarına çekilmiştiler.2-3 saate uyurdular..
-
Sabah ChanMin ikilisi -bebefondan- Felixin ağlama sesi ile uyanmışlardı.Bu gün duş aldıracaklardı miniklerine.
Seungmin odaya girdiğinde Lix ağlamasını kesmişti.
-Günaydın güzelim
Onu kucağına alıp geri kendi odasına dönmüştü.Yatakta uzanan chrisin yanına uzanıp Yongbokuda ortalarına yatırmıştı.
-günaydın bebeğim
Yatakta biraz daha oyalandıktan sonra üçüde kalkmıştı.Seungmin günlük işlerini hallederken Chan Felixin üstünü değiştiriyordu
-Bebeğim ben söyledim babana ama dinlemedi giydirdi işte..bakma bana öyle
Felix çatık kaşları ile bakıyordu..
Hızlıca üstünü değiştirip banyodan çıkan Seungmine ilerlemişti
-siz aşağıya inin, bende üzerimi değişip geleceğim
Seungminin dudağına minik bir öpücük bırakıp sevgilisinin kucağındaki bebeğinin gözlerini kapatışını izlemişti.
(Biraz eğlenelim amk bu ne 3 cü şahıstan sıkıldım a)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eternity-||MinChanLix||- ༆
Fanficミ★ •İyi misin bebeğim? ミ★ • sensin bebek ihtiyar. ‼️AGEPLAY‼️ ‼️BABYLİX‼️ ‼️KAOS‼️ 2024/?/?- #ageplay 2. 16/09/24 - #seunglix 1.