SINIR: 57 OY 100 YORUM(KELİME AZ OLDUĞU İÇİN ODA.)
Chan duydukları karşısında boş boş bebeğine bakarken Seungmin yanağını ısırıyordu, gülmemek için.Lix az önce kendisini tekrar mı etmişti?
-Seungmin?
Seungmin ağzını açarsa güleceğini bildiği için yere bakarak hm' larken Chan başını kaldırmıştı.
-Beğendin mi yaptığını yavrum?
Seungmin yanaklarını ısırıp dudaklarını gülmemek için büzerken tepki vermemişti.
-Olur ya arada öyle şeyler yani..sözlerimize dikkat etmemiz gerekiyormuş artık.
-Böyle mi öğrenmeliydik Seungmin?Aptal dedi ya bana.
Seungmin Chan'in kafasını iki eli arasına almıştı.
-En azından yalan söylememiş..
Felix duyduklarıyla dahada heyecanlanırken olduğu yerde beziyle zıplamıştı birkaç kez. Chan Seungmine göz devirip Felixi kucaklayarak mutfakta süt dolu biberonu hazırlayıp odaya geçerken arkadan gelen gülme seslerini net bi şekilde duyuyordu, hoş kucağındaki yaramazda çaktırmadan kıkırdıyordu.
-Baba?
Chan telsizi açmakla oyalanarak hmlarken Lix devam etmişti.
-Ösü diyeyim
Chan elindeki işi bırakarak yatakta uzandırdığı miniğin eline bi öpücük kondurmuştu.
-Uyanınca konuşalım bebeğim.hm?
-I-ı..Küs kaymayayım
Chris şu an lixi yememek için zor dursada ciddi imajını bozmadan serçe parmağını minik ele götürmüştü.
-Söylediğin şey kötü bişey, bebeğim.Senin ağzından duymak daha kötü ama
-...
-İlk ve son kez görmezden gelebilirim sanırım
Felix Chanin serçe parmağını eliyle kavrayarak sallamıştı.Ama hala uykusu yoktu.
-Baba..
Chan bebeğinin eline minik bi öpücük kondurup onaylamıştı.
-Uyku ı-ıh
-Uykun mu yok aşkım?
-hmhm
-Uyku düzenini bozarsak, anne bizi bozar
Felix klasik mızmızlanmasına başlarken Chan getirdiği biberonu komidinden alıp sırtını yatak başlığına yaslamıştı.Kucağında yan yatan bebeğine yavaşça biberonun ucunu uzattığında lix ısrar etmeden almıştı.İki eliyle babasının biberonu tutan ellerini sarmaya çalışıp minik yutkunma sesleri çıkarıyordu.
-Gözlerini kapat meleğim
Lix usulca göz kapaklarını indirdiğinde Chan onu okşamaya devam ediyordu.Birkaç dakika sonra tamamen uyku moduna geçiş yaptığını anladığında, biberonu çıkarmıştı dudaklarından.Tatlı ses eşliğinde çıkan biberondan öte göz önünde duran dili yenmeyecek gibi değildi, Chan açısından.
Lixi yavaşça beşiğe bırakmıştı, 6 saat sonra Koreye dökecektiler, bebekleri uyusa sorun olmazdı.
Chan sessiz modda çalan telefonla bebeğini izlemeyi bırakıp emziği dudaklarına bırakarak çıkmıştı.Jennie arıyordu
-Merhaba efendim..Ruka şu an Seul havalimanında, kaçmaya çalışıyor.Bizden birkaç kişiyi gönderdim durdurulması için.Şu an uçağa bineceğim, koreye dönmek için.Ruka'yı nereye getirelim?
-Sen bunu benden daha iyi biliyorsun Jen, kadını sakın kaçırmayın.Gerekirse tüm uçakları durdurun.Uçuşa 6-7 saat var, daha erkene alacağım.Ben gelene kadar g-
Jennie sözün kesilmesinden Seungmin'in geldiğini anlayarak kapamıştı.Ne demek istediği ortadaydı zaten.
---
Aşşırı kısaydı evet ama yapacak bi şey yok olaylar bu şekilde devam ediyor. Ruka ve dayısının olayı bittiğinde soft bölüm yazmadan bitireceğim fici (24)
UNUTANLAR İÇİN: ŞEREFSİZ MİSİN GİT İLK İKİ BÖLÜMÜ TEKRAR OKU GİDİŞAT BUNA BAĞLI
SINIR: 57 OY 100 YORUM(KELİME AZ OLDUĞU İÇİN ODA.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eternity-||MinChanLix||- ༆
Fanfictionミ★ •İyi misin bebeğim? ミ★ • sensin bebek ihtiyar. ‼️AGEPLAY‼️ ‼️BABYLİX‼️ ‼️KAOS‼️ 2024/?/?- #ageplay 2. 16/09/24 - #seunglix 1.