Chan bebeklerini uyuttuktan sonra bir türlü uyuyamamıştı.Normalde saat 9-10 gibi giderdi şirkete ama albümün çıkmasına kalan sayılı günler sürekli aklını ele geçiriyor,çalışmasını söylüyordu.Saat 7 de uyuyamadığı yatağından kalkıp üstünü giyinmiş ve aşağı iniyordu, kahvaltı etmeyecekti.
Eğer Yongbok'u görürse gitmek istemeyip işleri aksatacaktı.Bu yüzden bebeği ve sevgilisi uyanmadan çıkmak en iyisiydi.
Ama planlamalarının aksine Chan tam kapıyı açıp çıkıyorken Seungmin uykulu haliyle merdivenden aşağı inmeğe başlamıştı.
-Chan?
-Günaydın sevgilim.Çıkıyorum b-
-Neden bu kadar çabuk gidiyorsun? neden kahvaltıyı beklemiyorsun? bugün ben gidecektim sana ne oluyor? lix gittiğini öğrenirse çok üzülür.
-Erken gelmek iç-
Bu sefer ise sesini diğer bebeği kesmişti.
İkili yukardan gelen ağlama sesini dinliyordu.Yongbok seslere uyanmış olmalıydı.
-Sakın biryere gideyim deme geliyorum
Chris ufakça onayladığında Seungmin yukarı çıkmaya başlamıştı.Felixin odasına geldiğinde beşikte ağlayan bebeğine yaklaşmıştı.Beşiğin kilidini açıp miniğini güzel sözlerle kucağına aldığında sakinleşmesini beklemişti.
Sakinleşmemesinin üstüne sorunu anlayıp hijyenik emziği minik bedene verdiğinde bebeğinin ağlamaları iç çekişlere dönmüştü yavaştan.
Damağı kaşınmıştı.
Kucakta zıplatılan Felix sabah sabah neden bu kadar gürültülü davrandıklarını sorar gibi kaşlarını çattığında Seungmin odadan çıkarken konuşmuştu.
-Bebeğim, babaya görüşürüz demek ister misin
Felixin cevap vermesine gerek duymadan -cevabı bildiği için- kapıda hala bekleyen Chana yaklaşmıştılar.
-Bebeğim? günaydın
Kucak değiştiren beden hemen babasının çok sevdiği koluna elini koymuş ve emzikli suratıyla yavru köpek bakışları atmaya başlamıştı.
Gitme! der gibi.
Ama maalesef bu bakışları sadece diğer babası için geçerliydi.Çünkü Chris bu tuzağa düşmüyordu.
Bir Felix atasözü derki..
I am ball
Tekrardan annesinin kucağına geçtiğinde ne yaparsa yapsın babasının gideceğini anlamıştı.
-Üzülme bebeğim, geldiğimde market alışverişine gidip sana çikolata alırız.Olur mu?
Seungminin öldürücü bakışlarının yanında ona parlak gözlerle bakan bebeğine yaklaşıp yanağına bir öpücük kondurup daha sonra aynısını Seungminede yapmıştı.
Her şeye rağmen hala üzgün bir suratla bakan bebeği elini emziğine getirip avucunu bastırmış daha sonra babasına götürmüştü ıslak ve tatlı bi sesle
Babasına öpücük atmıştı minik olan
Ardından ise babaları tarafından emziğinin üstünden öpücükler kazanmıştı.
---
Odaya yeniden geldiklerinde Seungmin Yongboku değiştirme masasına yatırmıştı, kıyafet seçip.
Miniğin aklı kucağında tuttuğu peluş civcivindeyken büyük olan kirli bezi atmış bebeğinin prens bölgesini ve etrafını temizleyip yeni bezi takmıştı.Bezin yapışkanlarını
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eternity-||MinChanLix||- ༆
Fanfictionミ★ •İyi misin bebeğim? ミ★ • sensin bebek ihtiyar. ‼️AGEPLAY‼️ ‼️BABYLİX‼️ ‼️KAOS‼️ 2024/?/?- #ageplay 2. 16/09/24 - #seunglix 1.