16. Bölüm

10.4K 769 143
                                    

Bayramınız mübarek olsun perilerimm.

İyi okumalar dilerimm

——————

Gecelerdeyalnız: İyi misin?
(Çarşamba. Saat 12:40)

Gecelerdeyalnız: Neden cevap vermedin?
(Çarşamba. Saat 09:24)

Gecelerdeyalnız: Ne olduğunu bilmem lazım. İyi misin?  Bana cevap ver lütfen
(Çarşamba. Saat 23:43)

Gecelerdeyalnız: Bulut?
(Perşembe. Saat 08:14)

Gecelerdeyalnız: Okula gidiyorum. Geldiğimde umarım cevaplanmış görürüm mesajlarımı.
(Perşembe. Saat 08:53)

Gecelerdeyalnız: okuldan geldim ama cevap yok. Neden cevap vermiyorsun? Bir şey mi oldu?
(Perşembe. Saat 17:46)

Gecelerdeyalnız: Beni endişelendiriyorsun desem?
(Perşembe. Saat 23:35)

Ve 2 gün boyunca 22 tane daha mesajınız var...

Gecelerdeyalnız: Çıldırıyorum
(Pazar. Saat 22:05)

Gecelerdeyalnız: 4 günden beri cevap vermiyorsun.

Gecelerdeyalnız: Ve ben deliriyorum.

Gecelerdeyalnız: Nolur cevap ver artık!

Denizlerdeboğulan: Buradayım.

Gecelerdeyalnız: Allahım çok şükür!

Gecelerdeyalnız: Nerelerdeydin?!

Denizlerdeboğulan: Her şeyi anlatacağım. Ama ondan önce...

Denizlerdeboğulan: Senden bir şey isteyeceğim

Denizlerdeboğulan: Daha yeni tanıştık biliyorum.

Denizlerdeboğulan: Ama buna ihyacım var Ada

Denizlerdeboğulan: Sana ihtiyacım var

Gecelerdeyalnız: Ne oldu?

Denizlerdeboğulan: Aşağı inebilir misin?

Gecelerdeyalnız çevrimdışı

Denizlerdeboğulan: Anladım.

Denizlerdeboğulan: Canın sağolsun

Denizlerdeboğulan yazıyor
Denizlerdeboğulan çevrimiçi
Denizlerdeboğulan yazıyor

Denizlerdeboğulan: lan gelmişsin!

Kapıyı açar açmaz onu gördüm. Hızla ona doğru ilerledim. O da bana. Ama ben onu şaşırtarak ona sarıldım. Evet. Sarıldım.

"Gerizekalı aptal adam!" Dedim sitemle.

"Neden kendine alıştırıp gidiyorsun öylece!"

"Ben 4 günde kendimi yedim biliyor musun sen?!" Bunları ona sarılıyken söylüyordum.

"Özür dilerim.." dedi güçsüzce.

Ondan ayrıldım ve yüzünü inceledim. "Ne oldu?" Diye sordum.

Ne kadar az bir zamandan beri hayatımda olsa bile öyle alışmıştım ki ona. Onun varlığına acayip alışmıştım. Onun kitap önerilerine. Onun öneri istemelerine. Konuşmalarımız. İyi geceler diyişleri. Beni güldürdüğü tüm anlar...

Az gelebilir ama bana öyle dolu dolu öylesine fazla gelmişti ki. O yazmayınca adeta kafayı yemiştim.

"Annemi yoğum bakımda.." dedi sadece ve gözlerini kaçırdı. Ah... kalbim... kalbim sıkışıyor r sanırım...

"Bulut..." dedim ve devamını getiremedim. "Onu kaybetme korkusu çok ağır Ada." Dedi ve sıkıntıyla nefes aldı. "Biliyorum. Yemin ederim ki anlıyorum. Ama umudunu kaybetmemelisin. Biliyorsun değil mi?" Diye sordum fakat ne desem boştu. Biliyordum. Çok iyi biliyordum hemde.

"Biliyorum." Gözlerini bana çevirdi. "Ada bir kere daha sarılabilir miyim?" Dedi.

Boş sözler değil. Ona sadece sevgi dolu bir sarılma lazımdı. O yüzden hiç ikiletmeden usul usul kollarımı boynuna doladım ve elimi saçlarında gezdirdim. "Geçecek.." diye fısıldadım. "Geçmeyeceği varsada geçiririz." Dedim hemen.

Güldü. "Teşekkür ederim." Dedi ve derin bir nefes aldı. "Keşke bana ilacımı versede bende sana teşekkür etsem."  Dedim bıkkınca. Güldü. "Ada!!" Dedi a harfini uzatarak. Bende güldüm. "Tamam tamam. Sustum."

Ondan sonrasında Bulut annesinin uyanma haberi ile yanımdan ayrıldı. Nasıl mutlu oldu ama görmeniz lazım!

Bende eve girdim gülümseyerek. İçeri girer girmez o iğrenç seslerle karşılaştım. Şokla yüzümü buruşturdum. "Biraz daha sessiz lütfen!" Diye bağırdım. En azından duydularda kulaklarım bu işkenceden kurtuldu.

Sonra üstümü değiştirip yattım. Elime telefonu aldığımda ise ondan mesaj geldiğini gördüm.

Denizlerdeboğulan: İyi geceler :)

Gecelerdeyalnız: Günler sonra iyi geldi

Gecelerdeyalnız: İyi geceler Bulut

Denizlerdeboğulan çevrimdışı
Gecelerdeyalnız çevrimdışı

Telefonu komodinime koyarak gözlerimi yumdum. İlişkimizi kimse sorgulamasın. Çünkü bende anlayamıyordum. Her şey çok ani olmuştu. Sadece intihar ilacı almak için yazmıştım oysa...

Ama hala daha almaya kararlıydım. O ilacı ondan alacaktım.

Bana Öyle Bakma (Yarı texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin