Eveeet. Şimdi dün yayınlamadım final bölümünü neden? Açıkçası baya bir toparlanması gerekiyordu. Onun için düzenleyeyim de yayınlayım dedim.
Her şey çok ani oldu bende biliyorum. Fakat böyle olması gerekiyordu. Ada bir saniye bile yaşayamazdı Bulutsuz. Her şeyin aniden olup bitmesi lazımdı. Ve oldu da...
Size söylediğim gibi kısa kısa bölümler ile finale yaklaşacağız dedim. Yani çok kısa bir bölüm.
Neyse iyi okumalarr
——————
Ertesi sabah Ada'nın babası işten eve geldi. Yorgunlukla gözünü ovuşturup ofladı. Ne yorulmuştu öyle. Ağzının kuruduğunu hissederek mutfağa girdi. Girer girmez iki büklüm ölü kızını görmeyi beklemiyordu. Şokla baktı yatan bedene. Ardından gözleri bal olan tabağı buldu. Hep intihara girişmişti. Ama yapabileceğine ihtimal vermemişti babası.
"Kızım..." diye fısıldadı hemen ve ilerledi yanına kızının. Yüzüne baktı ağlayarak. Gülümsüyordu. Gözleri kapalı öylece gülümsüyordu. Hızla çömelip kontrol etti nabzını kızının.
Yoktu. Ölmüştü Ada.
E nasıl oluyorda gülümseyebiliyordu? Ölürken gülecek ne vardı bu kadar? Bulut vardı. Nefesi vardı yanında. gülümsemesi çok acı olmuştur...
Hayır. öylesine gülümsememişti Ada. Yalnız ölmediği için gülümsemişti. Bulut ile öldüğü için gülümsemişti. Acı çekerek ölmek istemişti çünkü bunu kendine hak görmüştü. Oysa Bulut "Sen bu dünyadaki en iyilerini hak ediyorsun" demişti.
Babası ambulansı aradı. Ambulans gelene kadar kızından özür diledi. Pişmanlıkla kavruldu. Ona çektirdiği her acı, her gözyaşı için özür diledi haykırarak. Ambulans geldi. Götürdü kızını. Büyük ihtimalle direkt morga...
Nevra soğuğu sevmez diye düşündü babası. Ama çocukkendi bu. Belkide değişmişti? Artık değişmişse bile bilemezdi. Bu pişmanlık için yüzlerce kez özür diledi yine. Ada ise çoktan affetmişti tüm kalbiyle babasını.
Günler sonra İlaydayla Ayça ikinci bir haberle perişan olmuşlardı. Adanın ölümü...
İkiside ağlamaktan başka hiç bir şey yapamamıştı. Sevdiklerimi kaybetmişlerdi. Bulut Mert, Serkan, Yiğit ve diğer herkes kötü haberlerle yıkılmışlardı.
Satıcı Bulut ve müşterisi Ada
Bulut ve Arkadaşı Ada
Bulut ve sevgilisi Ada
İkiside yoklardı artık bu dünyada. Ama birliktelerdi. Sonsuza dek. Adanın doğum gününde dilediği dilek gerçekleşmişti. Sonsuza dek birlikteydiler artık. Hiç ayrılmayacaklardı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Öyle Bakma (Yarı texting)
Teen FictionAda ölmek için yazdığı adama aşık olduktan sonra hayatı tamamen değişir. Peki adam Adayı ölmekten vazgeçirebilecek midir?