35. Bölüm

5.2K 427 66
                                    

Bu bölümden sonra her şey o kadar çabuk olacak ki nasıl olduğunu anlamayacaksınız. Zaten aşırı kısa bölümler halinde 5 bölümcüğümüz kaldı.

İyi okumalarrr

———————

Yarın Bulut beni yemeğe çıkaracaktı. Bunun için elbetteki heyecanlıydım. Ama kendimi iyi hissetmiyordum. Neden bilmiyordum ama kendimi çok kötü hissediyordum. Bu his yalnızlıktan, kaybetmekten, ölümden dahada kuvvetliydi sanki.

Titrek bir nefes aldım ve elimdeki kalemi bıraktım. Ders çalışmaya çalışıyordum sınava bir kaç hafta varken. Bunu kimseye söylememiştim ama öyle çok istiyordumki psikoloji. İnsanların ruhlarını iyileştirmek kadar iyi bir meslek olamazdı sanırım. Belki olmazdım. Belki olurdum. Ama psikoloji okuyup meslek sahibi olmak istiyordum.

Bulutla tanışana kadar aslında hiç bir şey istemiyordum. Hiç düşünmemiştim bile. Ama şimdi düşünmek ve yaşamak istiyordum. Tam yine tam gaz çalışmaya devam edecekken telefonuma mesaj geldi.

Bulut: Nasılsın güzelim?

Siz: Ders çalışan biri nasılsa o işte.

Bulut: hahahaha ders çalışmak öyle kolay iş değildir.

Siz: Deneyimlemiş olduk işte

Bulut: Hedeflerin var mı?

Siz: Seninle tanışana kadar yoktu. Aslında psikolojiye yönelmek istediğimi fark ettim. Zaten eşit ağırlıktaydım.

Bulut: Harika gerçekten

Siz: Peki sen?

Bulut: Benim çocukluktan beri hayalimdir mimar olmak

Siz: Çocuklarımız çok şanslı olacak jdjdjs

Bulut: Niye ki? Kdkkss

Siz: Birincisi senin gibi bir babası olacak. İkinciside annesi psikolog. Babası ise mimar! İnanabiliyor musun??

Bulut: Gerçekten harikasın dkskkdjs

Bulut: Çok mu istiyorsun anne olmayı?

Siz: Nereden çıktı o?

Bulut: Ne bileyim. Sürekli çocuklardan bahsediyorsun. Evlensek ne yapacaksın kim bilir?

Siz: Ha ha ha çok komiksin ciddenn

Siz: Şaka bir yana

Siz: Anne olmayı çok isterim. Tabi babası sen olacaksan.

Bulut: hay hay

Bulut: Sen yeterki iste

Siz: ya bulut ya kdkdksk

Bulut: Söyle

Siz: Seni çok sevdiğimi söylemiş miydim?

Bulut: Söylemiştin güzelim. Söylemiştin.

Siz: o zaman bir daha söyliyeyim

Siz: Seni çok seviyorum Bulut. Yaşamaktan daha çok. Nefes almaktan daha çok.

Bulut: Ah şımarıyorummm

Siz: Şımarmalısında. Sen her şeyi hak ediyorsun. Tek beni değil.

Bulut: O da nereden çıktı?

Siz: Ne bileyim. Hak edilmeye değer değilim sanki.

Bulut: Saçmalama güzelim. Sen en güzelini ve en harikasını hak ediyorsun. Sen bu dünyada yaşamayı, benden çok sevmeyi hak ediyorsun.

Siz: Teşekkürler Bulut

Siz: Hayatımı değiştirdiğin için

Bulut: Daha bu ne ki kızıımm

Bulut: Dedim ya. Seni dünyadaki en mutlu ve en zengin kadını yapacağım

Siz: Heyecanla bekliyorumm

Bulut: Şimdi gitmem lazım

Siz: Tamam git.

Bulut: Gidiyorum bak

Siz: ya tamam gitt

Bulut: Hoşçakal güzelimm

Siz: Hoşçakal Bulut

—————
Öyle işteeee

İnstagramdan takip ederseniz çok ama çok mutlu olurumm

Aha hesabımda bu: Kelebek_okuyucu_

Öbür bölümde görüşmek üzereee

Evet bir olay ekledim.Aslında yapmayacaktım ama çok içimden geldi yapayım dedim. Eğer kitabın iyi sonla bitmesini istiyorsanız BAŞKA BİR SON adlı bölüme gidebilirsiniz. Tercih sizin. Alternatif bir son okuyacaksınız bu şekilde. Ama eğer ben kötü son istiyorum diyorsanız hiç durmadan diğer bölüme uçabilirsiniz.

Tercih sizin...

Bana Öyle Bakma (Yarı texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin